Страница 1 от 1

Компресия на Ескорт-а.

Публикувано: 22 мар 2006, 14:54
от apock
Нямам по ръка нищо в което мога да проверя колко трябва да е компресията (налягането) на Ескорт-а.
Някой може ли да помогне, че инфо-то ми трябва до час.

Публикувано: 22 мар 2006, 15:11
от pepy1
12-14 атмосфери на цилиндър

Публикувано: 22 мар 2006, 15:15
от apock
Това е за бензинови двигатели.
Като я купувах проверих и след това даже си записах, но нищо не е в мен, а числото беше по-голямо. Сега не съм сигурен дали няма да изтърся някоя простотия, но ми се върти стойност 27 в главата.

edit: Оправих се, да видим сега колко ще покаже.

Публикувано: 22 мар 2006, 15:29
от dgg_g
Колега "apock" не изтърсваш простотия :lol:
Доколкото знам добрата компресия на дизела е между 28 и 31!
Вече за 26 - 27 ми се струва че вече е зле работата...

Публикувано: 22 мар 2006, 15:33
от cossy
Аз утре ще замервам, на 1.6 16 клапана колко трябва да е :oops: около 16?

п.п. Нещо само 16ки са ми в главата и колата, да зема и едни джанти 16ки :D

Публикувано: 22 мар 2006, 15:34
от apock
Благодаря за отговора dgg_g. И аз попаднах на информация по въпроса в която се твърди същото, така, че се ориентирах малко.
Питах, защото ще си оставям колата в "бокса" за смяна на (боли ме главата) преден семеринг на коляновия вал, тампон на двигателя и т.н. и ми се щеше да ми замерят компресията преди всичко за да сравня със стойността (само да намеря къде съм я записал) при купуването.
Сега не мога да си спомня когато я купувах дали ми казаха 27-30 или, че трябва да е над 27...не знам но това число съм го запомнил от тогава.

Публикувано: 22 мар 2006, 15:37
от dgg_g
Тук май е мястото да попитам и аз.
Случайно, точно днес си мерих компресията и числата бяха: 28;30;29;30 по реда на цилиндрите от 1-до 4.
Според мен компресията ми бива, не е толкова зле ама и ако някой изкаже мнение колко трябва да е по-принцип ще бъде добре 8)
Знам че като падне на 27-28 вече е зле...

P.S. Мерих я на напълно студен ДВГ сутринта както и трябва да се мери!

Публикувано: 22 мар 2006, 15:43
от cossy
Ма как я мери ти тази компресия? :shock: Аз ще ходя до Мото-Пфое за диагностика и мисля да ги изнудя да ми я премерят... ма първо трябва да я закарам до там :?

Публикувано: 22 мар 2006, 15:53
от apock
Оставяш колата и на сутринта ти я мерят :lol:

Публикувано: 22 мар 2006, 15:54
от dgg_g
Колега "cossy" първо за твоята компресия.
Доколкото имам спомен от моята бензинка преди тая, добрата компресия на бензинов мотор е около 13,(абе около 12-14 :) )
и когато падне под 10(ако не се лъжа) вече е зле.
Така че това 16 ми се струва на повече от нова :D
Моята компресия я мерих в един сервиз където се занимават повече с дизелови двигатели. Там ми направиха и диагностика и на дюзите - закачиха ги на един стенд и една по една ги провериха как впръскват под налягане. За всичко това ми взеха 25лв.
А да изнудиш Мото пфое да ти измерят компресията без пари според мен е невъзможно! :D :wink:

Публикувано: 22 мар 2006, 15:56
от dgg_g
Оставяш колата и на сутринта ти я мерят
Аз точно това направих :)
снощи я оставих към 11 ч. и се прибрах с такси и сутринта отидох сутринта 9ч. и ми я премериха 8)

Публикувано: 22 мар 2006, 18:39
от cossy
Интересно, къде я правят тази диагностика? :?

Публикувано: 22 мар 2006, 19:31
от dgg_g
Интересно, къде я правят тази диагностика?
Ако въпросът беше към мен, тази диагностика ми я правиха на Околовръстното, близо до една стара бензиностанция "Роза". Намира се в една сграда с големи халета на която пише "Айсберг". Сервиза се казва "Тони-кар", а точният му адрес е бул Христо Смирненски 147.
Обаче незнам дали правят диагностика на бензинови мотори въпреки , че на визитната картичка пише "компютърна диагностика DIESEL, BENZIN".
Сервиза го открих съвсем случайно и съм доволен от монтьорите там!

Публикувано: 22 мар 2006, 19:38
от cossy
Ще видим утре тия от МП какво ще направят, че вече се олях с тия диагностики :cry: Мерси за информацията, винаги е хубаво да знаеш къде има добри майстори ;)

Публикувано: 24 мар 2006, 19:30
от веден
Ще бъда много благодарен ако получа мнение по следната ситуация - напоследък забелязвам че като запаля и колата тръгва леко напред (на свободна), освен това и предавките започнаха "да влизат" малко по-трудно като загрее. Това съединител ли е , масло или нещо друго. Интересна ми е тази теория, че масло на скоростна кутия не се сменяло (затова и аз не съм го сменял , а съм на 180 000 км), нали и то е масло като всички масла и си има определен пробег след което си губи мазителните качества, та да не би именно заради него след като загрее да става някакво "увличане " от лошо мазане.