Фокус '06 TDCI 1.6, 90к.с.
Публикувано: 06 апр 2009, 07:34
Здравейте колеги.Имам един два въпроса за този мотор ако някой може да отговори
Когато се сменя ангренажния ремък на въпросния мотор сваля ли се капака на главата? Някой да не се чуди, че се сваля капака за смяната, просто някой мотори са ги направили така. А този така ли е?
И един друг въпрос. Тъй като се оглежда точно такава кола в момента за купуване, за проверка стига ли му да направим една компютърна диагностика за да разберем дали всичко работи добре по колата или да гледаме за нещо друго скрито...
Абе честно казано най важното за мен е двигателя и турбото да са добре..., ние окачването го проверихме пък и не е толкова важно.
И да уточня. Първия я ми въпрос е продиктуван от това, че видях съвсем фино намазване на черен силикон между капака и главата - т.е. сваляна е. Обаче знам, че колата е обслужена с ремъците и ролките и искам да разбера дали е свалян капака заради това или заради ремонт. А пък ремонт на ДВГ-то да са правили на 3г. кола под 100х.к. значи нещо ми е мътно...

Когато се сменя ангренажния ремък на въпросния мотор сваля ли се капака на главата? Някой да не се чуди, че се сваля капака за смяната, просто някой мотори са ги направили така. А този така ли е?
И един друг въпрос. Тъй като се оглежда точно такава кола в момента за купуване, за проверка стига ли му да направим една компютърна диагностика за да разберем дали всичко работи добре по колата или да гледаме за нещо друго скрито...
Абе честно казано най важното за мен е двигателя и турбото да са добре..., ние окачването го проверихме пък и не е толкова важно.
И да уточня. Първия я ми въпрос е продиктуван от това, че видях съвсем фино намазване на черен силикон между капака и главата - т.е. сваляна е. Обаче знам, че колата е обслужена с ремъците и ролките и искам да разбера дали е свалян капака заради това или заради ремонт. А пък ремонт на ДВГ-то да са правили на 3г. кола под 100х.к. значи нещо ми е мътно...
