Страница 1 от 1
Пак проблеми и май са сериозни...
Публикувано: 21 яну 2006, 22:40
от V_A_N_K_A_T_A
ПОМОЩ!Проблема е следния,пак почна да прекъсва,ама този път е като да се дави и все едно работи на по-малко цилиндри от време на време...Реших че е от свещите,просто махнах единия кабел и о,ужас-целия в масло,при свещите от горе има масло(не съм сигурен ама все си мисля,че това не е нормално)!Само едно уточнение-стана след като 2-3 пъти наливам OMV100 в комбинация с газ до дупка,дано не е от това...помогнете!!!
Re: Пак проблеми и май са сериозни...
Публикувано: 22 яну 2006, 12:00
от greek
със сигурност не е нормално - моите са сухи

. и при всичките свещи ли има или само при една пък и мисля че няма връзка с наливането на гориво и това .
Публикувано: 22 яну 2006, 13:08
от форд мк2
и според мен няма връзка с горивото! да си налял повече масло ?
да си я прегрял? дай повече инфо
Публикувано: 22 яну 2006, 13:39
от V_A_N_K_A_T_A
Не,не не съм я прегрявал!При всички свещи има масло,обаче най-много има при първия цилиндър.Повече масло не съм слагал,защото изобщо не харчи и не доливам,а и е точно над минимума.Преди малко ходих в новооткритото Мото Пфое в Хасково,ама все ми се струва че няма да ги бъде,компютъра им хващал коли само след 95,сервиза им не работел и т.н...Утре ще го закарам,да видим
Публикувано: 22 яну 2006, 16:04
от V_A_N_K_A_T_A
Ето 2 снимки,не знам ще се види ли нещо,но все пак ще е по-ясно за какво иде реч
Публикувано: 22 яну 2006, 16:14
от demiro
Компресия мерил ли си скоро?На колко километра е двигателя?
Публикувано: 22 яну 2006, 16:23
от V_A_N_K_A_T_A
Никога,но утре ще видя!На 138000км е.
Публикувано: 22 яну 2006, 20:30
от pepy1
това е гарнитура на капака - просто и е дошло времето
в МП струва 27лв-и е силиконова сменяш и караш
Публикувано: 22 яну 2006, 20:31
от aaleks
Смени "дефтунките" на свещите, не ми се върва да са хлабави всички свещи /що пък не/. Няма от какво да е друго!
Публикувано: 22 яну 2006, 23:03
от demiro
pepy1 написа:това е гарнитура на капака - просто и е дошло времето
в МП струва 27лв-и е силиконова сменяш и караш
Да Ванка,оказва се че проблема ти не е толкова сериозен
Днеска реших да видя как се справят братушките у студа с мондеотата си и виж какво открих.Същият проблим като твоя,там специалистите го посъветваха човека да притегне равномерно с около половин оборот болтовете на капака на клапаните.
Но най добре ще е да ти дам линк да се успокоиш:
ЦЪК
Успех!
Публикувано: 22 яну 2006, 23:51
от NIKJAMa
На мен ми сълзи тази гарнитура а от 1-2 месеца малко по усилено. Та за нея при едни отворени врати диагностика ми каза, че е хубаво да се сменя при смяна на ангренажен ремък и ролки и ако не се сменяла протичала.
Публикувано: 23 яну 2006, 02:48
от Dell
Би трябвало да е от гарнитурата на капака, при мен беше същото, пак прекъсваше, пак омазнени свещи. Оказа се че гарнитурата е леко сцепена, понаместих я по-плътно и засега нямам проблеми.....
Публикувано: 23 яну 2006, 10:32
от kEFi
Съвсем точно - гарнитура на капака на клапаните. Имах същия проблем - омасляване, но без толкова прекъсване. Сменяш гарнитурата и си ОК. Това масо прониква през резбата в цилиндрите (по принцип не е проблем), но пък омаслява електрода и.....няма искра или не е с необходимия интензитет...
Публикувано: 23 яну 2006, 20:32
от aaleks
aaleks написа:Смени "дефтунките" на свещите, не ми се върва да са хлабави всички свещи /що пък не/. Няма от какво да е друго!
Май се изказах неподготвен

!
Въобще не си представих /имаше и pic/

, че свещите са отгоре. А изхождайки от старите двигатели, капака на клапаните няма нищо общо със свещите.

Публикувано: 28 яну 2006, 02:12
от V_A_N_K_A_T_A
Съжалявам за закъснението,ама бях на изпит

Днес заведох Моню в Мото Пфое и показах какво му е.Момчетата видимо не са специалисти по Форд,но пипаха внимателно и самия сервиз беше добре оборудван...Истената е,че всички се оказахте прави и беше въпросната гарнитура.Нова,силиконова-27лв.Накарах ги и ми смениха и свещите-55лв.НО,каква азлика има сега не коментирам-колата се държи повече от отлично!!А като отвориха капака на клапаните-вътре един такъв приятен цвят,показващ,че двигателя работи безупречно!!
Резултатът-Автомонтьора(държи се за седалката):"Брейй,много върви бе...това БМВ не ни видя"
Едно голямо
БЛАГОДАРЯ на всички и...
Радвам се,че го има този форум и вас 
Публикувано: 09 фев 2006, 13:25
от cybernone
V_A_N_K_A_T_A написа:Съжалявам за закъснението,ама бях на изпит

Днес заведох Моню в Мото Пфое и показах какво му е.Момчетата видимо не са специалисти по Форд,но пипаха внимателно и самия сервиз беше добре оборудван...Истената е,че всички се оказахте прави и беше въпросната гарнитура.Нова,силиконова-27лв.Накарах ги и ми смениха и свещите-55лв.НО,каква азлика има сега не коментирам-колата се държи повече от отлично!!А като отвориха капака на клапаните-вътре един такъв приятен цвят,показващ,че двигателя работи безупречно!!
Резултатът-Автомонтьора(държи се за седалката):"Брейй,много върви бе...това БМВ не ни видя"
Едно голямо
БЛАГОДАРЯ на всички и...
Радвам се,че го има този форум и вас 
А преди да я оправиш как ти беше разхода на бензин? Висок ли беше и оборотите играеха ли ти?
Публикувано: 10 фев 2006, 21:20
от V_A_N_K_A_T_A
Бих казал,че беше по-висок,а скоро го засякох,че с 30 лв. ОМВ100 карам около 150км,без да внимавам много с педала на газта,което значи че харчи около 10-11 градско,имам и спортен филтър

-просто супер е!Да не говорим,че мого да нажа че работи много по-добре.Оборотите на празен ход или...?