Страница 1 от 1
освободен двигател
Публикувано: 22 мар 2009, 17:25
от ivailo rachev
здравейте колеги,как мога да разбера дали е освободен двигателя на скорпиото?благодаря преварително.
Re: освободен двигател
Публикувано: 22 мар 2009, 20:22
от viksata
Kak ОСВОБОДЕН какво имаш предвид?
Re: освободен двигател
Публикувано: 22 мар 2009, 22:21
от Lenux
Да и аз не те разбрах колега

Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 10:59
от ewgeny
Предполагам имаш предвид дали засича клапан ако скъсаш ремък. Ако е ОНС мисля че е.
Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 18:35
от ivailo rachev
да точно това.когато двигателя е освободен има разстояние между клапаните и буталата и при късане на ангренажен ремък няма последствия.исках да разбера дали моя е освободен.2000 карбуратор OHC
Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 20:09
от HACKO
Има един начин да разбереш, ама ако не е става мазало.

Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 23:20
от Lenux
Защитата на тези двигатели при късане на ремък представлява единствено огромните по дълбочина горивни камери на главата.При късане на ремък буталото няма как да ритне клапана, после просто слагаш новия ремък палиш и тръгваш. Ако обаче главата е разпилвана-гаранция франция..
П.П.: Затова главите на тези мотори могат да се разпилват до безсъзнание-първо заради огромните горивни камери,второ заради това че не са алуминиеви и са по-здрави и издръжливи.
Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 23:30
от enzo
не съм разбирач но логиката сочи че повечето добри маистори след монтаж на ангренажен ремък правят една врътка на ръка преди да запалят и така усещат има ли контакт буталото с някои клапан моят маистор понеже е от форд -бургас не го направи и аз се разминах с ремонт на глава на кола на 80 000 км

ама кои може да предположи че всички сервизи на форд в страната предлагат такъв професионализъм еи за тва имаме толкова а професионален форум

Re: освободен двигател
Публикувано: 24 мар 2009, 23:58
от ivailo rachev
колеги благодаря ви за информацията.
