Страница 1 от 1
Шумен дизел защо
Публикувано: 04 дек 2005, 15:49
от ixtis
Колеги даите мнения , карам само градско 5,6 км. на ден и ми се струва че мотора е доста шумен и няма необходимата мощност. В тази връзка да спомена че колата я имам от 5 мес. а по двигателя нищо не съм правил даже и маслото не съм сменил нито доливал защото не е мръднало за 2000км . Единственото което направих е стартера и сега паля лесно а нямам гараж , от там си мисля че и компресия би трябвало да имам добра. Другото е че много малко пуши и смених ката с гърне и ми предстой да сменя и задното гърне защото е изгнило. Когато форсирам мотора бучи и като отнема педала на газта има леко прекъсване за секунда . Как се регулират клапаните на 1.8Д 93г. и можели те да са причината.
Публикувано: 05 дек 2005, 19:30
от fiestaracing
Малко вероятно-при тракащи клапани просто ще си потракват-но няма да пуши!!!Мнението ми е-разръсквачи!!!Карал съм 4 форда-дизелови-при всеки един от тях(с подобни признаци)-изхода беше един и същ-просто разпръсквачи!!!
Публикувано: 05 дек 2005, 21:32
от divinity
Колега, не знам каква мощност очакваш от тези 60 кончета

, но ако сравняваш по мощност с бензинка, макар и 1,2/1,3 нямаш шанс! Ако си карал друг дизел (без ТД) и мнението ти се базира на това, тогава лошо!
Ето някой ПРОСТИ идеи, които ако не си извършил, може да са ти от полза-смени филтрите(въздушен и горивен, масления си го сменил при смяната на маслото, предполагам

), провери си нафтата, ако имаш излишни 15лв си сложи от добавката на Кастрол, не че е кой знае какво, но поне няма да ти замръзне нафтата и ще е малко по-безшумна колата. Друго за което се сещам са дюзите, ама там вече е кофти положение, но провери първо горните. Клапаните, доколкото знам са саморегулиращи и не ми се вярва да са те!
Успех!
Публикувано: 06 дек 2005, 08:55
от fiestaracing
Точно на 1.8д не са саморегулиращи-отварял съм няколко такива глави!!!Нафтичката също е идея!!!Но пък и от друга страна-живота на един разпръсквач е около 60-80к-(с наща нафта)!!!
Публикувано: 06 дек 2005, 14:04
от divinity
Не знаех за клапаните, така че мерси за инфото

!
За разпръсквачите не знам, но щом си имал такъв проблем с няколко форда сигурно си прав!
Дано не му излезе солено на колегата ixtis!
Публикувано: 06 дек 2005, 15:24
от fiestaracing
Дано има късмет завалийката,щото аз се скапах за 1 седмица ремонти!!!
Публикувано: 06 дек 2005, 15:27
от fiestaracing
Една добра диагностика би свършила прекрасна работа!!!Поне няма да се блъска напразно!!!Има евтини такива по окоо 14-18лв,но за предпочитане са DENSO-това е истината!!!
Публикувано: 06 дек 2005, 16:06
от divinity
Много ясно, че оригиналните части са за предпочитане, обаче когато нещо, струващо напр. 100лв го предлагат някъде за 50, човек се замисля. Вярно е, че после само псува и съжалява!
А за диагностиката си прав, ама като ги знам диагностиците ми се реве!

Публикувано: 06 дек 2005, 17:22
от fiestaracing
За съжаление в повечето случаи(сервизи) е така!!!
DENSO струват около 27-32лв но са върха!!!BOSCH дори като нови се регулират доста трудно и зле-пълни жмельоци-за почти 35-38лв са най-гадния вариант!!!Дори обокновенните полски разпръсквачи WUZETEN са доста по-добри-22-27лв/бр.!!!DTP-немски са доър вариант-за почти същата цена!!!Има и някакви немски-VERTEX-те са за около 15-17лв/бр. и не са много зле,но не са и кой знае какво(все пак за парите си......)!!!
Успех братле!!!!Ако мога да помогна с нещо-на среща съм!!!
Публикувано: 07 дек 2005, 18:36
от ixtis
Колеги благодаря за мненията само да уточня че колата много малко пуши като бензинова почти , не знам от гърне ли е или нещо друго слагам кастрол сменил съм горивния ф-р ако се окаже разпръсквач аз сам мога ли да го разбера и да си го сменя.
Публикувано: 08 дек 2005, 08:49
от fiestaracing
Разпръсквача мажеш да си смениш сам но не можеш да го регулираш-това се извършва само в сервизни условия!!!!Възможно е да е разпръсквач и колата ти да не пуши!!!Такъв беше и последния ми случай!!!При леко подаване на газ първо се замисляше и след това се отпуска да върви,всичко това съчетано с прекъсвания(особено на студен двигател)!!!
Публикувано: 08 дек 2005, 09:37
от boxster
колега, преди да започнеш да сменяш разпръсквачи и разни други работи си направи една диагностика. 1.8Д е 58-60к.с. и не предлага кои знае каво, но ако центровката на помпата не ти е наред (ако момента на началото на подаване на горивото е с голямо изпреварване) двигателя ще работи много твърдо - ще трака като трактор. няма да имаш и много от и без това оскъдното количство коне. също пушека ще е черен и ще е в по-големи количества.
в обратния случай, когато центровката е изместена "назад" двигателя ще работи много меко, почти като бензинов, но пак няма да имаш мощност.
това ти го казвам от личен опит. аз също съм с 1.8Д '98г и доста съм си играл с центровката на помпата
пропуснах да ти кажа, че докато е студен двигателя, независимо дали е Ford, WV, Peugeot ... дизела винаги работи шумно, а пък ти караш по 5км.
Публикувано: 08 дек 2005, 10:13
от red
дизелът е добре да поработи на място няколко минути сутрин иначе така трака на тенекия че нямам думи
