Страница 1 от 2
трудно палене на ескорт 1,6д
Публикувано: 21 ное 2005, 20:57
от lubomir_71
здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени.

Публикувано: 21 ное 2005, 22:40
от aaleks
Гледачката ми ме заряза още миналата година като и казах,че си купувам ФОРД, така че направо си кажи от кой град си, кото виж някой ти е помогнал

.
Май нещо с центровката на помпата или обогатителя, след като не ти харчи масло /200-300гр. за 8000-9000км/, предполагам компресията ти е наред. А това 16 годишна кола на 170 хил. - не лежи на тая!
УСПЕХ!

Публикувано: 22 ное 2005, 07:31
от bilder
Мери компресията сменяй сегменти и карай спокойно.Комплект сегменти за твоя Форд са 60лв от българските (Разград) много хора са доволни от тях ,ако искаш оригинални приготви 100-120лв.
Моя палеше на 5 подгрявания,10мин въртене на стартер и половин час молитви

Публикувано: 22 ное 2005, 09:19
от racer11
тази тема май не е за тук...
Публикувано: 22 ное 2005, 11:12
от dgg_g
Моят Eskort също пали трудно сутрин. Днес сутринта при -2 С запали от третия път със доста помощ на стартера. Иначе си работи перфектно не гори масло и дава нормален разход. Обаче се съмнявам че понякога слагам кофти нафта. Чувал съм че зимата е много хубаво да се смесва нафтата с определено количество газ за горене и така паленето било без проблеми. Някой ако знае в каква пропорция трябва да се сложи да каже.
Публикувано: 22 ное 2005, 15:53
от форд мк2
пропорции няма . слагай по-малко на пълен резервоар да кажем 250 грама и се не бой

Публикувано: 22 ное 2005, 19:59
от Overclock
Виж колко ти е напрежението на свещите.Ако е под 11,2V не е добре.
Ако обогатитела ти не работи също.
За добавка, има една на Castrol, прави чудеса.Струва около 15лв за 500л.
Публикувано: 22 ное 2005, 21:48
от dgg_g
Аз вече сложих газ днес налях 30л. и сложих около 300мл газ вътре-малко прекалих май ама засега върви
"Overclock" можеш ли да ми обясниш нещо по-подробно за този обогатител и как може да се провери дали работи нормално?
А когато е студена мисля че трябва да си вдига оборотите поне малко сама и после когато си върне нормалната t да си намаля оборотите, но моята като я запаля все си стои на същите обороти както и когато е загряла! Някой знае ли дали трябва да си повишава оборотите когато е студен ДВГ или си е нормално че ми държи едни и същи обороти?
Re: трудно палене на ескорт 1,6д
Публикувано: 22 ное 2005, 22:29
от stangen
lubomir_71 написа:здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени.

Любо здравей ! Моля те, провери си мъркучите за излишната нафта на дюзите дали не са закъсани ,както и същите към горивният филтър, при дизела е важно всичките връзки да са здрави , защото като засмуче въздух и вечерта всичкото гориво влиза в резервоара и докато се обезвъздуши пали трудно (същият номер се случи и на колегата ми с Форд Ескорт 1.8Д , сутрин стапяще стартера от въртене докато не го закарах при майстора ми и след смяна на мъркучите и филтъра , колата пали само като види ключа)
Публикувано: 23 ное 2005, 17:46
от Overclock
stangen е прав за въздуха.Ако ти изпуска клапана на помата, колата пали трудно докато качи нафта.А за обогатитела, на Сиерата като не е включен трудно пали и след като запали прекъсва много.Двигателя прави опити да излезе и пуши бял дим.Като го включа почва да мърка като коте.
Публикувано: 23 ное 2005, 17:59
от aaleks
За оборотите не се притеснявай, и при мен винаги са си едни и същи.
Имаш ръчна помпа за подкачване на горивото, опитай една сутрин първо да подкачиш/10-50/ на ръка и тогава пали, но да не ти стане навик, че може да се скъса "платното" на помпата /едно мондео го направи/.

А това Мони няма клима, няма ел. пакет направо без екстри да не повярваш.
Публикувано: 23 ное 2005, 20:04
от bilder
Ти си със система Лукас, а човека най вероятно е с БОШ и няма начин да подкачва ръчно както го съветваш.
ре
Публикувано: 23 ное 2005, 20:33
от lubomir_71
да системата ми е БОШ и няма ръчна помпа,но мисля че не връща гориво защото като започне голямото въртене от аспуха излиза черен пушек.благодаря на всички за съветите . това с газта не го знаех и тази вечер си налях. ще видим утре какво ще стане
Публикувано: 23 ное 2005, 22:35
от aaleks
Да, помпата ми е Лукас.
Ами това с газта да кажем, че е добре ама в горивопровода дали има газ за сутринта, т.е. наля газ и покара малко за да може изгориш чистата нафта и да си готов за утрото.
Публикувано: 24 ное 2005, 09:24
от dgg_g
Вече два дни сутринта паля след като сложих газ в нафтата и чуствително се подобри паленето. Подгрявам малко повече(2 пъти) и после на третия път пали на втората секунда, а преди това на втория път с помощта на стартера палеше доста трудно!
И аз се убедих че газта помага!
re
Публикувано: 24 ное 2005, 20:52
от lubomir_71
да ,налях и покарах . тази сутрин като че ли запалих по лесно но и температуите бяха полужителни , ще видим следващите дни
Публикувано: 08 дек 2005, 16:01
от 666
по повод на обогатителя!
Незнам защо, но моя също не се чувства, че работи! Открих обаче, че някаква система се задейства когато включа на задна скорост и оборотите се вдигат с окол 100-200. По-късно разбрах, че тази някаква система задвижва обогатителя! Т.е. Обогатителя работи не когато двигателя е студен, а когато включиш на задна скорост!!!!
...................................
При вас така ли е, или само аз си измислям?!!!!
Публикувано: 08 дек 2005, 17:57
от bilder
Ай стига бе!Случайно да не е пипал някой жичкаджия като мене по колата ти?

Няма никаква логика да вдига оборотите като включиш на задна.
Публикувано: 08 дек 2005, 19:51
от frantic
Моето Фордче стои цяла зима вънка и в най-големия студ пали от 3 път. Слагам му добавка на Castrol обаче е няква за 1000 литра нафта. Преди му слагах бензин в нафтата ама на око

горе доло 300 гр. на 10л. обаче с тази новата добавка пали по-лесно зимата! А моите обороти на студен двигател са по-високи!Вече като загрее си падат сами на около 900.
Публикувано: 08 дек 2005, 19:56
от ixtis
Колеги ами то и при мен е така сутрин паля с 2 подг. и завъртане за 5 6 сек. оборотите ми стават около 600 - 700 и след 20 сек. отиват почти 1000 / с Лукас съм / и повече не се променят топла студена 950-1000 и аз не усещам да имам обогатител . А относно вкл. на задна наистина и при мен се вдигат на 1200 оборота и мисля че е заложено така.