НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от Dimitar Georgiev » 16 юли 2008, 16:06

Здравейте!Имам един проблем.Обороти на колата се колебаят от 500 до 1800.Какво да правя?Предварително съм благодарен.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от vladislav » 16 юли 2008, 16:33

Виж ги тези теми и може и да намериш отговор, най лесно почисти клапана на "празния ход".

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=15351" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от pepy1 » 16 юли 2008, 22:19

както и почисти датчика на дроселната клапа
времето е като парите-никога не стига

micho
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 05 фев 2008, 13:22
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от micho » 17 юли 2008, 10:54

Пробвай да рестартираш компютъра като изключиш акумолатора за няколко часа и след това покарай 20-30км. само на бензин (а не на газ) но на ниски обороти до 2500 за да се препрограмира компютъра. При мен това помогна.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от slaf4u » 18 юли 2008, 08:43

pepy1 написа:както и почисти датчика на дроселната клапа
*00118* как се чисти капсулован потенциометър? :mrgreen:
Изображение

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от samsung_bg » 18 юли 2008, 11:32

slaf4u написа:
pepy1 написа:както и почисти датчика на дроселната клапа
*00118* как се чисти капсулован потенциометър? :mrgreen:
И мен живо ме вънува този въпрос. Свалих го и пръсках с WD40 - каквото влезе. Имаше голям ефект, но (много рядко наистина) прави магарийки.
Изображение

Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от Dimitar Georgiev » 18 юли 2008, 22:59

Здравейте.Може ли някой да ми каже какво е това на снимката и защо като е включено колата се дави губи обороти и гасне,а когато е изключено работи горе-долу добре но пак от време на време леко падат оборотите.Чистих съпковия мотор с кориселин защото блокирваше и сега ми се стрива че работи но проблема с оборотите остава,помогнете.Благодаря !
Прикачени файлове
Изображ.0011.jpg

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от samsung_bg » 19 юли 2008, 10:07

Това е MAF сензора. Има ама много теми във форума за него.
Изображение

Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

Re: НЕСТАБИЛНИ ОБОРОТИ НА ПРАЗЕН ХОД

Мнение от Dimitar Georgiev » 22 юли 2008, 23:48

Колеги,здравейте!Реших си проблема:наложи се да изчистим дебитомера и дюзите с ултразвук.Диагностика и изчистване на "компа"от грешки е задължителна.Сега е като часовник!!!Пожелавам на всички лесно справяне с проблемите и безаварийно шофиране!!!Пишете и по някоя добра дума за FORD,че ми омръзна да слушам глупости относно марката! :lol: :wink: *00143* Според мен FORD си е много добър автомобил! *00143*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта