Страница 1 от 1
Дразнещ шум при сменено феродо
Публикувано: 18 апр 2008, 10:45
от DesoSt
Здравейте! Вчера си взех моята Фиестата1.8ТДИ 2001год.Бях я дал да и сменят феродото понеже като минеше 2000 оборота и леко пробоксуваше.Да сменили са го,но се появи странен шум като леко тракане след като я запаля натискам съединителя СПИРА пускам съединителя пак трака .Причините според мен са ФАЛШИВ ФЕРОДОВ ДИСК.Консултация с мой приятел който държи автосервиз и ми каза,че не е скоростна кутия нито аксиален лагер чисто и прост е фалшиво феродо.Дайте мнение колеги.Сутрин като запаля тракането пак се чува.Сряда ще се разбере със сигурност защото тогава може да я приеме,но до тогава могем да гадаем.Някой ако е имал такъв проблем да каже нещо

Re: Дразнещ шум при сменено феродо
Публикувано: 19 апр 2008, 10:25
от DesoSt
Тракането започва да намалява:)
Това феродо маи се позаглажда и така.Тракат явно ламаринките и явно трябва малко да се покара за да се позаглади и огледалния ,че от старото феродо беше надран.Сега сигурно се заглаждат и за това спира тракането.Аксиален лагер не е защото когато натиснеш съединитела той тогава влиза в действие и тогава трябва да трака,а при мен е обратното натискаш съединителя и тракането спира.Пускаш съединителя траканео продължава.Явно като натисна съединителя тогава аксиялния претиска феродото и ламаринките спират да тракат което ме съмнява ЗНАМ ЛИ
ДАЙТЕ МАЛКО АКЪЛ ПРИЯТЕЛИ

Re: Дразнещ шум при сменено феродо
Публикувано: 20 апр 2008, 12:48
от Peet
Регулиран ли е добре хода на педала? Ако аксиалния лагер е много близо до диафрагмената пружина тя може да го закача при отпуснат съеденител.При натиснат няма да е така.
Re: Дразнещ шум при сменено феродо
Публикувано: 22 апр 2008, 15:59
от DesoSt
Утре ще я оставя в сервиза.Знам ли вече

,но не ми харесва така както е сега.Има мнение,че е претисквателния диск,защото старото феродо каналите му седят има хляб поне още 20-30000 км,а го смениха защото автомобила пробуксуваше.Трябваше феродо с диск да ми сменят не дами казват нищо му няма само феродото разбито
да пружинката 1 му е разбита ама каналите му седят.Боксуването идва според мене от претисквателния диск