трагедия на ниски обороти
Публикувано: 23 авг 2007, 14:34
здравейте отново на всички.
малко по-малко депресията ме обхваща с нарастваща сила. проблема както и друг път съм писал се състой в липсата на каквато и да е мощност на двигателя при обороти под 2500. не говоря само за 3,4,5 предавка а най-вече за 1 и 2-ра! просто е някакъв кошмар.
както си карам ей така за да видя дали пак ще се издъни двигателя оставям колата без газ да си свали оборотите до 2-2500 сваляйки предавка след предавка до 2-ра и тогава натискам газта. без значение дали до ламарината или наполовина колата започва да се тресе, чуват се странни шумове все едно сместа се пали в колекторите, приглушава се звука на двигателя и започва да ускорява едва-едва след около 4-5 секунди-за бързо изнасяне от кръстовище не може и дума да става. вдигне ли си оборотите над 3-3300 хуква като че ли я гони дявол. ако искам "някакво" ускорение при обороти под 2500 трябва да ръчкам на 1-ва и да ПОМПЯ газта. както обикновенно си карам само на бензин. тези които са чели предишните ми мрънкания знаят че съм сменил TPS-a и ламбда сондата. на скоро изчистих дюзата на моното, карам предимно с 98. горивния ми филтър е на няма и 3000 км. въздушния също.
някой ми подхвърли че може да е от вакуума. ако от някъде се губел... молбата ми е, може ли някой да ми даде схема на вакуумната система-кой маркуч на къде отива и каква функция изпълнява.
отново отбелязвам че става въпрос само за ниските обороти без значение от скоростта и предавката. на високите проблема го няма- успя да си вдигне 160 км/ч (не се смейте, това добро постижение за точно този двигател)
и още нещо. когато двигателя е студен тази слабост не е толкова крещяща. имам чувство че по добре се държи колата...
един "майстор" ми каза че проблема бил в мозъка на колата и едиственото спасение било нов ECU от работещ добре двигател.-алтернатива за която не искам да си и помислям!
малко по-малко депресията ме обхваща с нарастваща сила. проблема както и друг път съм писал се състой в липсата на каквато и да е мощност на двигателя при обороти под 2500. не говоря само за 3,4,5 предавка а най-вече за 1 и 2-ра! просто е някакъв кошмар.
както си карам ей така за да видя дали пак ще се издъни двигателя оставям колата без газ да си свали оборотите до 2-2500 сваляйки предавка след предавка до 2-ра и тогава натискам газта. без значение дали до ламарината или наполовина колата започва да се тресе, чуват се странни шумове все едно сместа се пали в колекторите, приглушава се звука на двигателя и започва да ускорява едва-едва след около 4-5 секунди-за бързо изнасяне от кръстовище не може и дума да става. вдигне ли си оборотите над 3-3300 хуква като че ли я гони дявол. ако искам "някакво" ускорение при обороти под 2500 трябва да ръчкам на 1-ва и да ПОМПЯ газта. както обикновенно си карам само на бензин. тези които са чели предишните ми мрънкания знаят че съм сменил TPS-a и ламбда сондата. на скоро изчистих дюзата на моното, карам предимно с 98. горивния ми филтър е на няма и 3000 км. въздушния също.
някой ми подхвърли че може да е от вакуума. ако от някъде се губел... молбата ми е, може ли някой да ми даде схема на вакуумната система-кой маркуч на къде отива и каква функция изпълнява.
отново отбелязвам че става въпрос само за ниските обороти без значение от скоростта и предавката. на високите проблема го няма- успя да си вдигне 160 км/ч (не се смейте, това добро постижение за точно този двигател)
и още нещо. когато двигателя е студен тази слабост не е толкова крещяща. имам чувство че по добре се държи колата...
един "майстор" ми каза че проблема бил в мозъка на колата и едиственото спасение било нов ECU от работещ добре двигател.-алтернатива за която не искам да си и помислям!