Страница 1 от 1
някои да каже нещо по въпроса
Публикувано: 31 яну 2005, 13:59
от risto_bg
имам форд орион 1.4 clx от известно време попада бензин в маслото някои знае ли нещо за този проблем а и на големи обороти колата се дави

Публикувано: 31 яну 2005, 14:06
от Любо
Не съм специалист, но според мен това може да е от главата на цилиндровия блок. Или е крива, или е заминала гарнитурата й...
А дали неможе да е от клапаните, ако са хидравлични?
Може да са ми тъпи предположенията, но дотолкова са ми познанията

Публикувано: 31 яну 2005, 14:25
от risto_bg
Любо написа:Не съм специалист, но според мен това може да е от главата на цилиндровия блок. Или е крива, или е заминала гарнитурата й...
А дали неможе да е от клапаните, ако са хидравлични?
Може да са ми тъпи предположенията, но дотолкова са ми познанията

благодаря ти все пак може би е от клапаните
Публикувано: 31 яну 2005, 14:34
от cossy
И аз мисля, че е от глава

Публикувано: 31 яну 2005, 14:41
от risto_bg
а според вас може ли този проблем да идва от смукача понеже е автоматичен и след като загрее колата да не се изклучва до краи
Публикувано: 31 яну 2005, 14:51
от Любо
Май няма логика да е смукача... Той кво общо има с маслото? Само регулира подаването на гориво (или на въздух - зависи какъв е точно смукача)...
Публикувано: 31 яну 2005, 15:05
от risto_bg
не сам сигурен но ако подава повече гориво както казваш и колата не го изгара при спиране на двигателя не е ли вазможно неизгорелия бензин да премине през буталата в картера
Публикувано: 31 яну 2005, 15:20
от Любо
Възможно е, но при толкова скапан двигател, че няма как да го запалиш.
В случай, че бензина в горивовъздушната смес е предозиран, т.е. е повече от необходимото и не изгаря всичкия бензин постъпил в цилиндъра се изхвърля през изпускателния клапан, заедно с изгорелите газове. А от там през изпускателната система и навън през ауспуха.
Ако искаш да разбереш дали бензина ти е в повече в сместа пусни колата по някое нанадолнище и включи на някоя предавка, но такава че оборотите ти да са над 3000/min, ако чуваш пукане и гърмене значи горивовъздушната смес ти е богата - бензина идва в повече и съ възпламенява в гърнето от което детонира и се чуват тия гърмежи. Тъпото е, че освен че се стряскаш можеш да си спукаш гърнето така.

Публикувано: 31 яну 2005, 15:40
от risto_bg
аз сам сигурен че има обогатяване на сместа защото ми взеха 15 лева за диагностика но никои не можа да ми каже от каде идва това обогатяване мериха ми и компресията добре е но ако е от главата няма ли да смеша водата с маслото
Публикувано: 31 яну 2005, 16:06
от Любо
Да, по-скоро водата с маслото, прав си...
Знам ли може да ги има и двата варианта. Сигурно зависи какво точно й и ма на главата - т.е. колко е крива, знам ли!?
А че имаш обогатяване е ясно, въпроса е да не е над нормалното.
Публикувано: 01 фев 2005, 12:19
от racer11
един приател имаше същия проблем.на него му казаха да не държи горивната помпа да работи преди да запали /само на студен двиг да го прави/ и проблема му се реши. дано и при теб да е толкова елементарно
Публикувано: 01 фев 2005, 14:30
от risto_bg
не ми се вярва да е толко елементарно но все пак ще пробвам
