Страница 1 от 1

Към колегите с дизели

Публикувано: 18 яну 2005, 14:25
от ivboje
как запалихте тази сутрин(-7)? Щото моя доста се позачуди :( , да се притеснявам ли??? или е донякъде нормално. Може ли да е от лоша нафта? Сипвах няква от един тираджия...

Публикувано: 18 яну 2005, 19:23
от aaleks
Минус 7 си е хладно, но все пак маслото ти е готино /нали си турбо няма как/ така че има нещо! Бях в гараж, но по принцип от четварт, ама да си чукна на дърво, че знаели се до кога ще е така. Но за сега наливам само от лукойл, нали още не съм и се нарадвал /около 2хил. да съм и врътнал/!
Относно запалването при здрав акомулатор /72Аh/ има си причини да се замислиш дали да караш зимата с такава нафта или има нещо за настройване /някой бе писал за някакви майстори в Пловдив, ама да не бе във форума сиера/, или свещите или недай боже компресийка.

Публикувано: 18 яну 2005, 20:54
от ivboje
досега палеше от половин оборот(-2), свещите са ОК, сменях една(държеше се така преди да я сменя), компресия ми мериха в Мотопфое - казаха че е добре???- нещо не им вярвам - била 30 при норма за нов автомобил 31??? откъде ги извадиха тези данни??? и на фактурата пишеше "измарване компресия на студен(???) двигател. И да се оплача след като я мериха (явно през дюзите?) 3 от 4-те ми дюзи издишаха - правеха малки балончета около резбата, сега след 500км нещата се поуталожиха. МП ме загубиха окончателно като клиент като не ми признаха гаранция за този проблем.
А най-голямото ми притеснение е че мерих компресия преди да сменя маслото(ELF 15W40-turbo diesel), може да е имало няква гадна присадка в старото :cry: :cry: :cry: . иначе върви много добре и в града и на магистрала(като я натъпя леко на 120 ше ми скърши кръста от ряз- на 5-та!)
Това ми е първи дизел и се шашкам яко

Публикувано: 18 яну 2005, 21:03
от ivboje
и да добавя - в МП ми дадоха бележчица(след като ме увериха че компресията ми е супер за 10 год. кола) с отчетените данни от изм. на компресията - според мен има разлика в цилиндрите 3 бара което е страшно мнаого (съвсем не супер) и ми се струва невъзможно защото мотора работи изключително равномерно(като часовник) и на ниски и на високи обороти(карал съм бензинова кола на умиралка с такава разлика - знам за к'во ста'а дума).
ОБЩО ВЗЕТО НАПЪЛНО СЪМ РАЗОЧАРОВАН ОТ "МП", макар че отидох там с връзки от шефско ниво!!!

Публикувано: 25 фев 2005, 22:22
от aaleks
За дизели, не съм ходил там, дано не ми се и налага
http://www.sdiesel.rikea.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 07 мар 2005, 22:09
от dpower
ivboje написа: ОБЩО ВЗЕТО НАПЪЛНО СЪМ РАЗОЧАРОВАН ОТ "МП", макар че отидох там с връзки от шефско ниво!!!
Както и преди съм казвал, за дизели в МП не ставаааааа...

И аз съм ходил

Re: Към колегите с дизели

Публикувано: 07 мар 2005, 22:11
от dpower
ivboje написа:как запалихте тази сутрин(-7)? Щото моя доста се позачуди
Само още едно подсещане: Стартер? Аз, след половин година ходене по мъките, си реших проблемите с паленето като дадох да ми отремонтират стартера. Сега върти 2 пъти по-живо от преди.