Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 02 яну 2016, 21:27

ЯЛТА написа:А кабела за маса към двигателя провери ли ?
Като казвам - всичко, това означава - всичко. Кабела за маса към двигателя е вързан на единият болт на стартера. Почистих обувката и шкурих дори блока до лъскаво.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 02 яну 2016, 21:33

А не можеш ли да проследиш този пушек от къде излиза, но ще ти трябва помощник.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 02 яну 2016, 21:41

ЯЛТА написа:А не можеш ли да проследиш този пушек от къде излиза, но ще ти трябва помощник.
Не мога. Не мога да го локализирам. От задната част на двигателя около колектора. Имам подозрения, че може да е от ЕГР.

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 03 яну 2016, 20:32

Моля, помагайте, че заваля сняг... :shock: :lol: *00101*

Gadnyara
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 16 мар 2014, 10:22
Модел на автомобила: Transit Van MK7, MT, 2008, 2.2l/140ps,
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от Gadnyara » 03 яну 2016, 21:19

Подгревните свещи оправихте ли? Съвсем целенасочено са монтирани на всички димящи возила.

Пробвайте да пренощува в топъл гараж и да се прецени дали изобщо има връзка м/у (не)паленето и студа.
И добавете малко истинско гориво (бензин) в нафтата. С антикоагулантна цел. :mrgreen:
Човек се учи докато е прост!

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 03 яну 2016, 21:27

Gadnyara написа:Подгревните свещи оправихте ли?
Аз си мисля да не би да има проблем с центровката на ГНП. А свещи тия дни от къде няма - всичко живо все си почива. :lol:
п.п Топъл гараж нямам. Имам отвън. И там вали сняг в момента. :lol:

Gadnyara
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 16 мар 2014, 10:22
Модел на автомобила: Transit Van MK7, MT, 2008, 2.2l/140ps,
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от Gadnyara » 03 яну 2016, 21:50

Не съм писал да купувате гараж, само да помолите познат да я оставите там за една нощ.

Щом се съмнявате в зацепването на ангренажния привод, проверете го.
Но като нямате удобно място, отивайте на гости при професионалист, тъкмо може да Ви снабди със стара работеща свещ.
Човек се учи докато е прост!

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 03 яну 2016, 23:48

Gadnyara написа:Щом се съмнявате в зацепването на ангренажния привод, проверете го.
Не разбирам особено много от дизели. Купих тоя, защото не пуши - димът е почти безцветен като загрее и работеше равномерно. Няма къде да я оставя, а навън почна и да вали сняг. В нищо не се съмнявам - вижте ми първото изречение. Ако знаех, щях да си го оправя сам. На гости при професионалист май ще стане много трудно, когато колата не пали на стартер. В момента има поне 20см сняг при мен.

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 05 яну 2016, 21:55

Възможно ли е всичките ми проблеми да са от това, че стартерът е без редукторен? Уж е предназначен и е бил пуснат с двигател 1.8D?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2016, 23:45

Той си е изчислен/проектиран, за такъв стартер, мисля може да се преправи с редукция, или такъв с редукция да стане от друг модел.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 07 яну 2016, 01:00

Смених подгряващи свещи. Опитах да припаля - няколко пъти се помъчи, припална и рязко изгасна. След това - пак мъртвец. Да търся проблем с въздух по системата ли, какво?

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 07 яну 2016, 20:31

Запалих колата като я бутнах и не съм дозатегнал една от дюзите, като опитвах да обезвъздушавам. Гледам, че се отделят балончета в нафтата, където е попаднала между дюзата и блока. Възможно ли е да губи достатъчно компресия, за да създава тия проблеми?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 07 яну 2016, 20:36

Възможно е, трябва да се сменят дифтунгите под дюзите, и леглата им трябва да се почистят.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 07 яну 2016, 20:41

ОК, може ли не толкова сериозно духане да е причина за толкова сериозен проблем?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 07 яну 2016, 21:03

Еми бяга компресия, губи налягане, палиш на три цилиндъра и половина, а половин цилиндър не пали-криво лява работи на високи обороти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 08 яну 2016, 19:51

Взех и стартов спрей. Докато е студена и с него не мога да я запаля.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 08 яну 2016, 19:59

Не го използувай ! Прави голяма детонация, и ще направиш поразии по мотора ! Нужен ти е майстор като Specialista.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 70#p471063 В град Ямбол е, далечко е, но и аз ходих при него, и продължавам там да си поддържам горивонагнетателната система. Ако си обичаш колата, и желаеш наистина всичко да и е наред, няма да излъжеш, като установиш контакт с него, Жоро се казва.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 08 яну 2016, 20:05

ЯЛТА написа: Ако си обичаш колата, и желаеш наистина всичко да и е наред, няма да излъжеш, като установиш контакт с него...
Желая. Но и не обичам да ходя на далеко. Защото то аз ще отида и много работи може да желая, друг е въпросът парите дали ще ги имам.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от ЯЛТА » 08 яну 2016, 20:34

Така е, всичко опира до пари............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

techclerk
потребител
потребител
Мнения: 139
Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
Местоположение: Нейде около Бургас
Status: Извън линия

Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.

Мнение от techclerk » 08 яну 2016, 20:37

ЯЛТА написа:Така е, всичко опира до пари............
...Ако ги имах, нямаше да взема такава Fiesta, а поне MK4 и сега щеше да е в сервиз, а аз да си пия кафето, не да ровя за свещи и въздух. :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта