Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
що не пусна цялата тема като на първо време и ако бе прочел поста на колегата ще разбереш от къде тръгваме и накъде отиваме в тази тема. Приятели ме посъветваха че няма смисъл да се боря из тези форуми защото модераторите никога не разрешават на всичко изписано да излезе на бял свят и маи ще дойде да е истина защо отряза част от темата като това е истина нещо лошо да съм казал ето ФОРД,КОЗА и ЦИГАНИН в домати да не влизат че само проблеми създават.Ако можеш ми помогни как и къде да го поправя не да триеш от постовете.Благодаря предварително за разбирането а мисля че колегата като е написал за бушони значи се сеща че казвам че сам започнал първо от тях.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Хубаво, почнал си от тях, но под бушоните ? То си трябва мерене,- има ли връзки, няма ли ! Не е само достатъчно че има бушон, и е здрав, защото като е китайски бушона,- и под микроскоп да го гледаш- здрав, но не осъществява контакт. Трябва ти сериозен електротехник, и докато не го намериш, все за "циганина" ще си баеш. Но това е от нерви, разбирам те напълно.ludnicatamz написа:а мисля че колегата като е написал за бушони значи се сеща че казвам че сам започнал първо от тях.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
да приятел така е прав си но не правилно да се трие част от постовете бушоните сам ги мерил с мултицет а за връзките отзад не мога да твърдя защото не знам какво да меря и къде електротехници който попитам и всеки казва проблема е дребен ама после всички бягат
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Не съм запознат на Мондео кой бушон къде е, но знам че има още някъде под волана, тях видя ли ги.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Не се засягай, но начина, по който пишеш ме спира да чета по-на горе какво се е случвало. За това описах кратко и ясно какво му е нужно на двигателя да запали и да работи.
Освен това не се засягай също, като кажа, че това не е жигула - така както го виждам, некомпетентни хора се опитват да ремонтират доста напреднал автомобил (нищо, че е 94-та, 15 години след това всичко по колите е като при тях) и се отчайват след като не става хранейки марката. Нямаш друг избор освен да си търпелив и да четеш. Аз до преди 4 години разбирах от коли и двигатели, колкото магаре от военна музика, сега като лопне нещо ми е пределно ясно от къде, какво, как и колко.
Проблема ти е сложен и за това е още по-трудно да се помага с писане във форум. Трябва да се действа методично стъпка по стъпка.
Помпата, ако имаш предвид бензиновата, се командва от реле в кутията с предпазители зад акумулатора, до кутията на въздушния филтър, релето е най-горе в дясно като стоиш пред колата (нямам в момента диаграма). Но това реле също подава напрежение при даване на контакт освен към помпата и към компютъра, бобината и 2-3 сензора, а те явно работят => трябва да търсиш проблема в предпазители, кабели и връзки. За централното и т.н. не знам къде са предпазителите, но има и бушонно табло при педалите под волана.
Явно проблемите ти са почти изцяло от електрически тип. Имай предвид, че изолацията на проводниците се пука и разпада и под кутията с предпазителите за която ти говорих става страшно, провери нещата там.
Когато колата се запали първоначално (студена) работи в режим "отворен кръг" и държи 1200-1500 оборота. Докато загрява (отчитайки по температурния сензор) постепенно оборотите падат, тъй като компютъра постепенно обеднява сместа т.е. плавно намаляване на горивото през инжекторите, а когато загрее над определена температура и получи евентуално сигнал от ламбда сондата, оборотите падат на ~880.
Когато я запалиш затоплена, явно нормално да прескача този режим и директно да иска да гасне. Освен пушека. Изключи и ламбда сондата и МАФ сензора и виж как ще се държи. После изключи и температурния сензор. Виж какви промени ще има тогава.
И отново за пушенето - прочетох темата и никъде не разбрах какво започва да пуши, какъв е пушека..
Освен това не се засягай също, като кажа, че това не е жигула - така както го виждам, некомпетентни хора се опитват да ремонтират доста напреднал автомобил (нищо, че е 94-та, 15 години след това всичко по колите е като при тях) и се отчайват след като не става хранейки марката. Нямаш друг избор освен да си търпелив и да четеш. Аз до преди 4 години разбирах от коли и двигатели, колкото магаре от военна музика, сега като лопне нещо ми е пределно ясно от къде, какво, как и колко.
Проблема ти е сложен и за това е още по-трудно да се помага с писане във форум. Трябва да се действа методично стъпка по стъпка.
Помпата, ако имаш предвид бензиновата, се командва от реле в кутията с предпазители зад акумулатора, до кутията на въздушния филтър, релето е най-горе в дясно като стоиш пред колата (нямам в момента диаграма). Но това реле също подава напрежение при даване на контакт освен към помпата и към компютъра, бобината и 2-3 сензора, а те явно работят => трябва да търсиш проблема в предпазители, кабели и връзки. За централното и т.н. не знам къде са предпазителите, но има и бушонно табло при педалите под волана.
Явно проблемите ти са почти изцяло от електрически тип. Имай предвид, че изолацията на проводниците се пука и разпада и под кутията с предпазителите за която ти говорих става страшно, провери нещата там.
Когато колата се запали първоначално (студена) работи в режим "отворен кръг" и държи 1200-1500 оборота. Докато загрява (отчитайки по температурния сензор) постепенно оборотите падат, тъй като компютъра постепенно обеднява сместа т.е. плавно намаляване на горивото през инжекторите, а когато загрее над определена температура и получи евентуално сигнал от ламбда сондата, оборотите падат на ~880.
Когато я запалиш затоплена, явно нормално да прескача този режим и директно да иска да гасне. Освен пушека. Изключи и ламбда сондата и МАФ сензора и виж как ще се държи. После изключи и температурния сензор. Виж какви промени ще има тогава.
И отново за пушенето - прочетох темата и никъде не разбрах какво започва да пуши, какъв е пушека..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 мар 2013, 13:31
- Модел на автомобила: mondeo 2.0 16v 136кс 94 година
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
син като на масло но да сме си добри и бензина ни е калпав.може и още с първото паленето да прескачат оборотите и да пуши. може би от клатенето демек слизане и качване в автомобила на моменти като я запалиш и почва да работи нормални но колкото да я форсират и да препипват всички връзки тя не прекъсва като каже че сега няма да прекъсва и няма ама като се запъне че няма да работи днес и няма цял ден може да я ровят и тя не може да заработи кат нормална кола съжалявам че не мога да обясня точно но едно е да го видиш пред теб друго е да го обясняваш някои път не намираш думи да го обясниш ако го съживя ще пиша
и най лошото за този форд е че няма диагностика за него където попитам всички майстори тук се мъчат с него и в крайна сметка ми казват това няма ремонт няма диагностика по добре ходи го дай на вторични суровини ще вземеш някакви пари за нея вместо да набутваш още
мод: Използвай бутона "промени"
и най лошото за този форд е че няма диагностика за него където попитам всички майстори тук се мъчат с него и в крайна сметка ми казват това няма ремонт няма диагностика по добре ходи го дай на вторични суровини ще вземеш някакви пари за нея вместо да набутваш още
мод: Използвай бутона "промени"
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Е ти ако слушаш зависливците, ще се нервиш я, Но Мездра е малък град, и е естествено да няма добри майстори.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ Колеги ПРОБЛЕМ с Мондео 2.0 DOCH 94
Твоето мондео е 1994. Моето е 1995. И ми се ще да убия човек за да ми е 94
Защото АЗ не мога да си направя диагностика, а на твоя компютър се прави лесно! заради 2 чипа разлика... нищо че по цялата кола всичко останало е еднакво като при предните до 95-а.
Защото на твоето мондео се прави диагностика 10000 пъти по-лесно отколкото на моето. Поне за четене на грешки. А ако на изводи №18 и №19 има проводници то през тях могат да се следят и живи данни, но от лесно достъпните не съм сигурен дали VisaUNISCAN го можеше, ако въобще може да се намери наоколо, а истинския вариант е за кабела и програмата на Tomin от чешкия форум на Форд, който е ~180лв с доставката..
Не съм сигурен дали имаш 16 пинова ОБД букса под волана или триъгълна букса с може би червена капачка някъде при буксата на компютъра, но изводи №17 и №48 от буксата на компютъра трябва да видиш къде отиват.
За останалото трябва да прочетеш тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=26678 или по-добре тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=26679 същото пише, но има повече писано..
Кофтито е, че при това състояние може да ти изкарва грешки за какво ли не. А в крайна сметка дали Форд или друго - грешките при диагностика са в повечето случаи насока към проблема, а не посочване на самия проблем, имай го предвид.

Защото на твоето мондео се прави диагностика 10000 пъти по-лесно отколкото на моето. Поне за четене на грешки. А ако на изводи №18 и №19 има проводници то през тях могат да се следят и живи данни, но от лесно достъпните не съм сигурен дали VisaUNISCAN го можеше, ако въобще може да се намери наоколо, а истинския вариант е за кабела и програмата на Tomin от чешкия форум на Форд, който е ~180лв с доставката..
Не съм сигурен дали имаш 16 пинова ОБД букса под волана или триъгълна букса с може би червена капачка някъде при буксата на компютъра, но изводи №17 и №48 от буксата на компютъра трябва да видиш къде отиват.
За останалото трябва да прочетеш тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=26678 или по-добре тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=26679 същото пише, но има повече писано..
Кофтито е, че при това състояние може да ти изкарва грешки за какво ли не. А в крайна сметка дали Форд или друго - грешките при диагностика са в повечето случаи насока към проблема, а не посочване на самия проблем, имай го предвид.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта