Спешно колеги. Високо ниво на маслото.
-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Спешно колеги. Високо ниво на маслото.
Наскоро смених масло и филтри.
Звука на двигателя след няколко дни се промени - по-ниско и боботещо, някак по-спортно (уж кеф в началото).
Днес хващам щеката - УЖАС маслото е на 3мм над максимума (3,4 проби и едно и също).
Какво се прави в този случай?
Звука на двигателя след няколко дни се промени - по-ниско и боботещо, някак по-спортно (уж кеф в началото).
Днес хващам щеката - УЖАС маслото е на 3мм над максимума (3,4 проби и едно и също).
Какво се прави в този случай?

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ОК.
Тогава както те посъветва колегата по-горе. Купуваш спринцовка и меркученце и изтегляш масло с нея докато падне до нормално ниво. На студен мотор разбира се.
Кажи дали звукът се е променил след това...
Сменил ли си марката масло всъщност? Сложил ли си масло, което е за твоята кола?
Тогава както те посъветва колегата по-горе. Купуваш спринцовка и меркученце и изтегляш масло с нея докато падне до нормално ниво. На студен мотор разбира се.
Кажи дали звукът се е променил след това...
Сменил ли си марката масло всъщност? Сложил ли си масло, което е за твоята кола?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Притеснява те факта че не си сменявал или доливал и се е появило от някъде?
Прав си че почва да избива като е повече но не е задължително.
Сещам се на стария ескорт как се мъчех да държа нивото на МАХ и то все спадаше и си мислех че съм за ремонт но няколко пъти забравях или ме мързеше се занимавам да го следя и то като си кротна на средата и заспа.
Прав си че почва да избива като е повече но не е задължително.
Сещам се на стария ескорт как се мъчех да държа нивото на МАХ и то все спадаше и си мислех че съм за ремонт но няколко пъти забравях или ме мързеше се занимавам да го следя и то като си кротна на средата и заспа.
-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
От както я купих само ESSO 10W40 и слагам. И сега така. В същия сервиз, същите майстори, същата марка филтри (само дето тоя път не ми смениха горивния, щото нямало смисъл толкова на често).
Утре, като охладнее ще и го източа, че тая вечер бая тестове и то все в критични обороти имаше, за да "продухам" евентуалните мръсотии от горивото и заради пресостат високо налягане на климатика.
(за има-няма 15км изгорих бензин, като за 60, ама нейсе).
Утре, като охладнее ще и го източа, че тая вечер бая тестове и то все в критични обороти имаше, за да "продухам" евентуалните мръсотии от горивото и заради пресостат високо налягане на климатика.
(за има-няма 15км изгорих бензин, като за 60, ама нейсе).

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На студен мотор се случва да изпуска бензин в маслото при предимно градско каране на къси разстояния.
При тебе може и от натоварването но според мен не е нормално.
Мисля че е имало рязка промяна на обороти ... високи-ниски, газ колкото може спирачки или стоп с двигателя и пак Газззз.
Помириши маслото ако намирисвана бензин може да бута и повечко бензин отколкото може да изгори и проблема да ти е захранването на мотора с бензин.
При тебе може и от натоварването но според мен не е нормално.
Мисля че е имало рязка промяна на обороти ... високи-ниски, газ колкото може спирачки или стоп с двигателя и пак Газззз.
Помириши маслото ако намирисвана бензин може да бута и повечко бензин отколкото може да изгори и проблема да ти е захранването на мотора с бензин.
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
е той сам си казва, че е сложил малко повече отколкото нормално хваща...също, че това се е случило малко след смяната на маслото...както и,че до преди това по малко му е горяла, а сега да забие толкова бензин в маслото..то трябва да стане на нищо и ще го гори толкова много,че ще вижда синия облак в огледалото.
едвали му е влиза бензин в маслото, още повече така изведнъж.
не му вкарвай нови дертове на човека
иначе не пречи да си помирише щеката, но се съмнявам да е нешо по-различно от стотина грама повече масло в картера.
едвали му е влиза бензин в маслото, още повече така изведнъж.
не му вкарвай нови дертове на човека

иначе не пречи да си помирише щеката, но се съмнявам да е нешо по-различно от стотина грама повече масло в картера.
"It's a triumph of handling over power!"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта