Върпос относно форд фиеста 1.0 ecoboost 140 к.с
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 25 юни 2017, 19:45
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Върпос относно форд фиеста 1.0 ecoboost 140 к.с
Здравейте колеги,
от известно време активно си търся автомобил и г/д може да се каже, че съм се спрял на Форд Фиеста с мотор 1.0 екобуст произведен 2015, но имам малко въпроси и притеснения относно този двигател и ще се радвам ако може да ми помогнете!
На пръв поглед в интернет много от журналистите са страшно очаровани от двигателя, добри показатели като конски сили, тяга и прочие. Ставал е мотор на годината 3 пъти, но из чуждите форуми доста хора се оплакват от прегряване, накратко пука маркуч , който изсипва целия антифриз и за 1 минута се сдобиваш с недвижимо имущество. Повечето такива случки са с двигатели сложени във фокуси, по малко във фиестите и предимно на коли произведени през 2012 и 2013 година. Фиестите от 2014 и 2015 година имат ли същите проблеми като по-ранните модели?
Автомобила който смятам да закупя е на 35 000 км и има гаранция, която е до 2020 година. Запознати ли сте с процедурите и начина по-който Мото Пфое България процедира при евентуална повреда?
Друго странно нещо , което ми направи впечатление е , че форд препоръчва смяната на маслото да се прави веднъж годишно или на 20 000 км, което според мен е страшно много?
Какви са вашите впечатления от конкретния мотор? Заслужава ли си и дали е надежден? Колата ще се кара предимно в София и събота и неделята извън нея, максималния ми пробег на година е към 12 000 км.
Благодаря ви!
от известно време активно си търся автомобил и г/д може да се каже, че съм се спрял на Форд Фиеста с мотор 1.0 екобуст произведен 2015, но имам малко въпроси и притеснения относно този двигател и ще се радвам ако може да ми помогнете!
На пръв поглед в интернет много от журналистите са страшно очаровани от двигателя, добри показатели като конски сили, тяга и прочие. Ставал е мотор на годината 3 пъти, но из чуждите форуми доста хора се оплакват от прегряване, накратко пука маркуч , който изсипва целия антифриз и за 1 минута се сдобиваш с недвижимо имущество. Повечето такива случки са с двигатели сложени във фокуси, по малко във фиестите и предимно на коли произведени през 2012 и 2013 година. Фиестите от 2014 и 2015 година имат ли същите проблеми като по-ранните модели?
Автомобила който смятам да закупя е на 35 000 км и има гаранция, която е до 2020 година. Запознати ли сте с процедурите и начина по-който Мото Пфое България процедира при евентуална повреда?
Друго странно нещо , което ми направи впечатление е , че форд препоръчва смяната на маслото да се прави веднъж годишно или на 20 000 км, което според мен е страшно много?
Какви са вашите впечатления от конкретния мотор? Заслужава ли си и дали е надежден? Колата ще се кара предимно в София и събота и неделята извън нея, максималния ми пробег на година е към 12 000 км.
Благодаря ви!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта