Форд Фокус припалва и после запалва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус припалва и после запалва

Мнение от ЯЛТА » 18 ное 2016, 20:23

HACKO написа:
ЯЛТА написа:Демонтирай ги и ги провери дали нагряват еднакво, и за едно и също време до червено. Най сигурното и това.
Васе, те умрели бе, как да греят?
Тамън ще разбере че са на 100 % умрели...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус припалва и после запалва

Мнение от otoyol » 22 ное 2016, 14:23

Колеги, както и предполагах ... и четирите свещи бяха изгорели ! Смениха ги с нови - Beru. Вече автомобилът си стартира напълно нормално - и при престой и т.н. Проблемът е бил само и единствено в подгряващите свещи.
Благодаря за всички отзовали са в настоящата тема. Не съм знаел, че при фокуса подгревът работи и при полож. темп. Масово се твърдеше, че подгревът се включва само при отриц. темп., но НЕ е така. На студен мотор, т.е. първи старт грее винаги !!! Лично съм го мерил с волтметър и пробна лампа на +11 гр. Грее около 6 - 7 сек. Казват, че и лятото грее на първи старт за деня, но 3-4 сек.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта