Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Колеги, не бих ви занимавал с този въпрос, но и не очаквах това, което изчетох по въпроса.
Оказва се, че колеги масово са недоволни от афтър маркет гарнитурите, предлагани на пазара.
Елринг, Виктор Рейнц и т.н. Същата история намирам и в руския форум по отношение но конкретния двигател.
Единствено се препоръчва оригинална гарнитура, която след проверка се оказа поне 3 пъти по-скъпа - 102 лв.
Та ви моля да споделите вашия опит. Да пробвам ли с Елринг например или да тичам до Мотопфое.
Старата взе да сълзи доста в ъгъла около ангренажа и се разширява и цапа доста мотора.
Оказва се, че колеги масово са недоволни от афтър маркет гарнитурите, предлагани на пазара.
Елринг, Виктор Рейнц и т.н. Същата история намирам и в руския форум по отношение но конкретния двигател.
Единствено се препоръчва оригинална гарнитура, която след проверка се оказа поне 3 пъти по-скъпа - 102 лв.
Та ви моля да споделите вашия опит. Да пробвам ли с Елринг например или да тичам до Мотопфое.
Старата взе да сълзи доста в ъгъла около ангренажа и се разширява и цапа доста мотора.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Качеството не е за пренебрежение, но много по-голямо значение има правилния монтаж. Вземай което ти изнася.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Аз лично смених гумена гарнитура с нова на виктор и пак ливна. След смъкване и силикониране с хубав термоустойчив силикон всичко заспа!
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Аз с начина на монтаж се запознах https://www.youtube.com/watch?v=RObh9cxWF3w. Хубаво обезмасляване, последователност и сила на затягане на болтовете, макар че не съм убеден, че дори и баш майсторите затягат капака с динамометричен ключ. Затова ме притеснява повече качеството. Виктор Рейнц отпада, оказва се с 1-2 мм по-ниска от оригиналната и по-твърда http://ffclub.ru/topic/120398/jump_180/ ... ry16522812.
-
- потребител
- Мнения: 1458
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Моята на капака на клапаните е Elring въпреки че стягах болтовете с динамо метричен ключ и по схема бях обезмаслил хубаво след два месеца към капака на ъгъла леко сълзи и маслото слиза до обтяжната ролка. Следващият път на ъгъла ще сложа и силикон да вида как ще се държи!
- sinnerman
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 07 сеп 2012, 11:08
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Обикновено протичат отзад отляво между първи и втори болт. И от завихрянето се качва маслото нагоре към вариаторите както при теб. Сложи си пръста под болтовете и ще видиш колко масло има. Само с оригинална гарнитура се оправя това. Да 102 лв. струва ама с друга няма оправия. Даже дай в МП да ти я сменят. На другото място където протичат е отпред при свещите. Като се стече достатъчно масло и колата започва да прекъсва.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Да, пресен пример от няколко седмициsinnerman написа: На другото място където протичат е отпред при свещите. Като се стече достатъчно масло и колата започва да прекъсва.

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Реших да сменя оригиналната че започна да изпуска малко и сложих някаква незнайна маркаот Еуро07 , леееше сеlubomirov89 написа:Аз лично смених гумена гарнитура с нова на виктор и пак ливна. След смъкване и силикониране с хубав термоустойчив силикон всичко заспа!

Взех виктор ренц,точно 3 дни беше сухо натегнах я малко, пак тече , натегнах я докрай и се скъса, карах 2 седмици и не издържах, пак взех на виктор ренц и тоя път на гърбиците сложих силикон, натегнах болтовете на ръка защото си помислих че прекалявам, изкара 5 дни и пак текна, притегнах я ония ден и оак течеее



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
И аз съм във "фен клуба" на гарнитурите на капака 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Само да потвърдя, че гарнитурата на Payen още не е протекла за разлика от предишните 2 на Victor Reinz
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Купих Елринг /45 лв/ от Тех-ко. Днес я монтирах, останах с добро впечатление при монтажа, пасна добре, мека, гумена, стеше много плътно в канала и стърчеше около 2,5 -3 мм. Почистих добре, сложих по една капка силикон само в ъглите при ангренажа. Стегнах по схема,на два етапа, но без динамометричен ключ, на усет, като гледах да не пренатягам. Ще докладвам резултата по-късно. Дано съм късметлия ...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Аз съм с вече с друг капак и гарнитура victor reinz oт evro 07
Карам и чакам резултат. За сега е добре.
Карам и чакам резултат. За сега е добре.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 05 мар 2014, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 115 hp
- Status: Извън линия
Re: Дилема с гарнитура на капака на клапаните Focus 1,6 TiVCT
Така и така съм взел думата, да даклодвам, че с този Елринг всичко е ОК. Вече повече от 1200 км, което според моето скромно мнение съм го монтирал прилично. Колко ще изкара е друг въпрос ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта