Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
- Status: Извън линия
Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
Здравейте Колеги,
Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.
Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
А има ли горна помпа съединителят ? Защото аз мисля че има, и ако и тя не е в ред................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
Хмм, това нещо не съм го сменял. Май не е много скъпо, но дали се сменя лесно, че като помня какво разглабяне падна при смяната на съединителя...чак майсторите не бяха сигурни дали са върнали всичко на мястото му 

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
На този двигател няма горна помпа на съединителя. Всичко по съединителя ли е сменено с ново?
Най- вероятно се касае за проблем поради неправилно обезвъздушаване. Първо провери в достатъчно количество ли е спирачната течност. Има пробка за обезвъздушаване под вътрешното казанче със спирачна течност. Майсторите да си оправят золумите!

Най- вероятно се касае за проблем поради неправилно обезвъздушаване. Първо провери в достатъчно количество ли е спирачната течност. Има пробка за обезвъздушаване под вътрешното казанче със спирачна течност. Майсторите да си оправят золумите!

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
А кое създава налягането?Nebhotep написа:На този двигател няма горна помпа на съединителя. .......
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
По сайтовете за авточасти има такава помпа за моя мотор, като вариантите са два: с или без датчик, каквото и да означава това. Някой има ли идея, какъв е този датчик и каква му е функцията, че определено има разлика и в цената 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
Вероятно датчик за темпомата, но нека и други по компетентни да кажат.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.
Датчикът за темпомата е на самия педал на съединителя, не е на помпата! Функцията му е да изключва темпомата при натискане на педала.
Sent from my LT18i using Tapatalk
Sent from my LT18i using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта