Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivo_de
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
Status: Извън линия

Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от ivo_de » 25 фев 2016, 21:45

Здравейте Колеги,

Опитах да потърся някакво решение на моя проблем в други теми, но така и не успях да открия нещо конкретно и за това пускам нова такава. Наскоро смених съединител,маховик и лагер помпа на моето Мондео МК4 и като цяло нямам проблеми със сменяне на скорости и т.н., но има нещо странно, което не мога да си обясня. В самото начало, след смяната, бях изключително изненадан колко меко и леко се натиска новият съединител, съвсем плавно, без никакво усилие. Но скоро след това, педалът стана по-твърд и нетолкова приятен, като от време на време (не знам от какво зависи и в какви случаи) се възстановява нормалното му функциониране. В началото дори мислех, че си внушавам, но с времето се убедих, че не е така. Също така забелязвам, че когато е в така наречения "добър" режим, потеглянето от 2-ра предавка с ниска скорост е много по-лесно и плавно, отколкото, когато се втвърди педалът. Не знам дали успях да опиша проблема правилно, но при всички положения тази вариация в поведението на съединителя не е нормална. Ще съм благодарен, ако споделите някакви идеи.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от ЯЛТА » 25 фев 2016, 21:50

А има ли горна помпа съединителят ? Защото аз мисля че има, и ако и тя не е в ред................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ivo_de
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от ivo_de » 25 фев 2016, 22:07

Хмм, това нещо не съм го сменял. Май не е много скъпо, но дали се сменя лесно, че като помня какво разглабяне падна при смяната на съединителя...чак майсторите не бяха сигурни дали са върнали всичко на мястото му :lol:

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от Nebhotep » 25 фев 2016, 22:39

На този двигател няма горна помпа на съединителя. Всичко по съединителя ли е сменено с ново?
Най- вероятно се касае за проблем поради неправилно обезвъздушаване. Първо провери в достатъчно количество ли е спирачната течност. Има пробка за обезвъздушаване под вътрешното казанче със спирачна течност. Майсторите да си оправят золумите!

:twistednew:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от HACKO » 26 фев 2016, 19:35

Nebhotep написа:На този двигател няма горна помпа на съединителя. .......
А кое създава налягането?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ivo_de
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 22 мар 2015, 11:18
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2007 TDCI 140 PS
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от ivo_de » 26 фев 2016, 21:18

По сайтовете за авточасти има такава помпа за моя мотор, като вариантите са два: с или без датчик, каквото и да означава това. Някой има ли идея, какъв е този датчик и каква му е функцията, че определено има разлика и в цената :)

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от lubomirov89 » 27 фев 2016, 00:27

Вероятно датчик за темпомата, но нека и други по компетентни да кажат.

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променлива твърдост на съединителя на Мондео МК4 2.0 TDCI 140 к.с.

Мнение от Nebhotep » 27 фев 2016, 08:54

Датчикът за темпомата е на самия педал на съединителя, не е на помпата! Функцията му е да изключва темпомата при натискане на педала.

Sent from my LT18i using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта