Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Карам си колата нормално и си гледам стрелката на температурата. Отивам до някъде 6км. Нямам ядове. Връщам се и при поредното поглеждане на температурата забелязвам как рязко се е вдигнала стрелката до Края на N на скалата, т.е не много преди червеното. Колата пуши светъл дим. Прибрах я някак по инерция. Гледам липсва значително количество охладителна течност. На отиване нямах проблеми и не беше прегряло нищо. Стрелката стоеше на нормална температура.
Колата сега пали, но дава налягане в охладителната система и пуши страшно и то светъл дим. Освен изгнилата тапичка на блока, от която като я разбутах, почна да капе, оказва се че много вероятно имам и за смяна гарнитура на глава.
Моля някой да ми каже дали съм се насочил правилно. Колата в момента пали и работи, но не толкова добре, колкото ми се иска, пуши и от ауспуха излиза конденз, както и нагнетява охладителната система - вакум ли е, налягане ли е...
Та, какво смятате, че може да бъде и колко струва удоволствието? Не съм уверен и не смятам, че мога да карам 6км, колата да е наред, да не прегрее, а на връщане това да стане заради моя небрежност. Предполагам, че е избила гарнитура и за това и компресия губеше на 1 цилиндър - 20/22, докато другите 24/26, както и често като я изгасях, чувах съскане от капачката на разширителното казанче. Но малко и не мислех, че проблемът е с такова изражение.
Моля някой да ми каже парички и дали 150лв ще ме оправят. Ако това е бил проблема с компресията и всичко останало, допуснах грешка по-рано да не я сменя, а само да си хвърлям парите.
Пушенето и преди ми се е случвало с някакво изражение, но много по-малко и го приписвах на кофти нафта. Явно не.
Моля за съвети. Че ме е страх да я местя повече на ход.
Колата сега пали, но дава налягане в охладителната система и пуши страшно и то светъл дим. Освен изгнилата тапичка на блока, от която като я разбутах, почна да капе, оказва се че много вероятно имам и за смяна гарнитура на глава.
Моля някой да ми каже дали съм се насочил правилно. Колата в момента пали и работи, но не толкова добре, колкото ми се иска, пуши и от ауспуха излиза конденз, както и нагнетява охладителната система - вакум ли е, налягане ли е...
Та, какво смятате, че може да бъде и колко струва удоволствието? Не съм уверен и не смятам, че мога да карам 6км, колата да е наред, да не прегрее, а на връщане това да стане заради моя небрежност. Предполагам, че е избила гарнитура и за това и компресия губеше на 1 цилиндър - 20/22, докато другите 24/26, както и често като я изгасях, чувах съскане от капачката на разширителното казанче. Но малко и не мислех, че проблемът е с такова изражение.
Моля някой да ми каже парички и дали 150лв ще ме оправят. Ако това е бил проблема с компресията и всичко останало, допуснах грешка по-рано да не я сменя, а само да си хвърлям парите.

Пушенето и преди ми се е случвало с някакво изражение, но много по-малко и го приписвах на кофти нафта. Явно не.
Моля за съвети. Че ме е страх да я местя повече на ход.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Типично за продухана гарнитура на главата.Хубаво е когато се демонтира главата, така и така е долу, и тя да се прогони. Да се видят как лежат клапаните, смяна на гумичките на клапаните, ако са изпечени от топлината, тапи по главата ако има изгнили, и така. Но ще надхвърли сумата, иначе около 200 лева ще те оправят, но си зависи и от майстора де.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Загубих поне 2.5 литра охладителна течност, но не знам точно как. Много се надявам да не съм прегрял колата, също както и да не съм направил белята, когато й налях вода в казанчето, докато беше топла, да допълня и проверя. Не беше прегряла, не беше работила известно време около 20мин. И запали след това. А колата не е прегряла по уредите в таблото, но беше на ръба. Искрено се надявам да нямам глава за смяна.ЯЛТА написа:Типично за продухана гарнитура на главата.Хубаво е когато се демонтира главата, така и така е долу, и тя да се прогони. Да се видят как лежат клапаните, смяна на гумичките на клапаните, ако са изпечени от топлината, тапи по главата ако има изгнили, и така. Но ще надхвърли сумата, иначе около 200 лева ще те оправят, но си зависи и от майстора де.

Съвети? Утре ще я дърпам, дори няма да опитам да я паля.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Когато се прегрее двигател, и има налична вода/антифриз, се долива веднага без да се гаси-докато се охлади. Ако няма течност за доливане се гаси мотора, но проблема е че ако се загаси на 110 градуса, вече загасен вдига още и става близо 120 градуса. Тогава вече запичат и сегменти. Едно време Сиерата ми прегря още в началото на буквата R. , така че това не е критерий. Сутрин когато я запалиш-първият пушек ако е бял, това е сигнал че има вода в цилиндрите, и ли поне един от тях. Ако напълни цилиндър с повечко вода/антифриз, може и биела да се изкриви, и бутало или блок да счупи, така че не си прави експерименти, а направо при майстор. Главата е чугунена и трудно ще и е да се изкриви, но да се спука не е невъзможно...........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Няма да си правя експерименти. И изгасих колата, когато изчаках вентилатора да изгасне Не съм я гасил рязко. Не знам дали яката съм я прегрял или ще се отърва, искрено се надявам да е второто. Не съм го прегрял нарочно или умишлено. Всичко си беше нормално. Изведнъж вдигна температура, а не е постепенно да го прави.ЯЛТА написа:Когато се прегрее двигател, и има налична вода/антифриз, се долива веднага без да се гаси-докато се охлади...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
При авария така става-ненадейно. За това очите винаги във охлаждащата течност, през 30 секунди,- въпроса е да се изгради навик за гледане на уредите-масло и антифриз. Много е важно!techclerk написа:Изведнъж вдигна температура, а не е постепенно да го прави.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Гледам ги уредите постоянно. Стана обаче твърде внезапно. В един момент си човъркам радиото да сменя станцията, след това гледам, че нещо не е както трябва и обръщам внимание на уредите, поглеждам отзад в огледалата за задно виждане.ЯЛТА написа:При авария така става-ненадейно. За това очите винаги във охлаждащата течност, през 30 секунди,- въпроса е да се изгради навик за гледане на уредите-масло и антифриз. Много е важно!
Истината е, че аз много често си гледам в уредите.
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Май само с гарнитури ще се отърва, поне така ми звъннаха и ми казаха. Маслото не е боза. От предната тема - в 1 цилиндър, където компресията беше ниска - влизала е вода. Сигурно за това ми е било и трудното палене. Ако докарам компресията 24-26 навсякъде, според мен няма да имам проблеми със студеното палене.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
А бе тя компресията ти под всякаква критика
ама щом си се навил да наливаш пари в нея
пожелавам да изкара още много.
Успех!
ама щом си се навил да наливаш пари в нея
пожелавам да изкара още много.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Палеше и вървеше. Ниската компресия на 1-ви се надявам да е гарнитура. Ако имам 24-26 на всички и вода няма, сигурно ще работи. А шефът/клиентът не пита като не отидеш на работа, каква ти е компресията на двигателя. Пита защо те няма. Ако в момента имах възможност да я сменя, нямаше да "наливам пари".specialista написа:А бе тя компресията ти под всякаква критика!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Успех приятелю!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 1.8d 89г - пуши!? гарнитура глава?
Благодаря. Взех я регулирана колкото може и т.н, с нови гарнитури, нов ремък за динамото. По думите на този, при когото беше, по-добре да я карам докато може и да я махам, защото за да стане както трябва, трябват много пари. По негови думи - стар дизел - никога. По-добре бензинка като VW Jetta2 или Fiesta 1.1 - 1.3specialista написа:Успех приятелю!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта