Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Компресия - 21, 26, 24, 26. Толкова ли е зле?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Това 21 е притеснително, разликата с останалите говори за евентуален проблем в този цилиндър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
На този мотор,по аутодата му дават компресия 34-28 бара
Единственото което бих направил е да повторя теста
след като съм капнал по малко масло в цилиндрите.
От резултата ще стане ясно какво да го правя,но по всяка вероятност
новия собстеник ще е някоя морга за съжаление.
Успех!
Единственото което бих направил е да повторя теста
след като съм капнал по малко масло в цилиндрите.
От резултата ще стане ясно какво да го правя,но по всяка вероятност
новия собстеник ще е някоя морга за съжаление.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Приятелю, интересното е, че оставих колата поне 4-5 часа да стои. И запали от 4-5 завъртане на стартера. Уайй? 
Другото е - графиката е изместена. Ако приема, че стартерът не е съвсем в час, се оказва че има компресия 22, 27, 25, 27, примерно. Знам, че не е пак особено добре. Но гледам във форума теми за фордели, които и с по-малка се движат, макар и с трудности при паленето.
Истината е, че ако Форд-чето ме изкара още определено време, може и да отделя да речем 400, дори 500лв за ремонт. По това време - трудно. По морето зимата е гладна.
Защо бих ги отделил? Защото купето е в добро състояние, както и всичко останало.

Другото е - графиката е изместена. Ако приема, че стартерът не е съвсем в час, се оказва че има компресия 22, 27, 25, 27, примерно. Знам, че не е пак особено добре. Но гледам във форума теми за фордели, които и с по-малка се движат, макар и с трудности при паленето.

Истината е, че ако Форд-чето ме изкара още определено време, може и да отделя да речем 400, дори 500лв за ремонт. По това време - трудно. По морето зимата е гладна.
Защо бих ги отделил? Защото купето е в добро състояние, както и всичко останало.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Не вярвам да те оправят 4-500лв., но дори и да те оправят, пак ще имаш една много стара Фиеста. Не си струва де се влагат пари.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Сметките не трябва ли да се правят, когато се отвори? А от друга страна - дадох за друга кола след първата ми Фиеста близо 1500лв, после ремонти за още поне 700лв и в крайна сметка за по-малко от година се скапа тотално и искаше още 600-700лв ремонт.HACKO написа:Не вярвам да те оправят 4-500лв., но дори и да те оправят, пак ще имаш една много стара Фиеста. Не си струва де се влагат пари.
Какво ми гарантира, че като си взема друга, няма да имам пак страшни дертове? Иначе погледнато, на един приятел познат отиде да ловува БМВ-та. Уж по 5000-6000лв, а хлопат, тропат, с по 20-30 грешки регистрирани на диагностиката, уж кожена тапицерия на седалките, а всичко напукано и замаскирано. Е, кажи ми?
Да, сгреших, че не взех 1.1 или 1.3 - бензин. Каквато и карах аз.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Всеки има право на мнение, изказах моето.
Напоследък само да свалиш главата за да видиш какво има отдолу стана достатъчно скъпо. Имам предвид, че така колата със сигурност ще изкара тази Зима, през лятото не би трябвало да има проблем. Ако имаш късмет ще изкара и следващата Зима, съответно Лято а после..... ще е станала на 28г., тогава може да решиш на къде да продължиш.
Напоследък само да свалиш главата за да видиш какво има отдолу стана достатъчно скъпо. Имам предвид, че така колата със сигурност ще изкара тази Зима, през лятото не би трябвало да има проблем. Ако имаш късмет ще изкара и следващата Зима, съответно Лято а после..... ще е станала на 28г., тогава може да решиш на къде да продължиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Ford-чето ще го бъде. Дърпа въздух от някъде. Днес дори и на студа запали, като сменях маркучи и се опитах да обезвъздушавам.
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Не мога да разбера от къде може да смуче въздух или има проблем с ГНП. Колата ту пали чудесно на стартер, ту не - дори и след престой. Ръчна подкачваща помпа не върши работа. Като разкачих маркучи за смяна и обезвъздуших - запали почти веднага.
Някой да даде малко акъл по проблема?
Някой да даде малко акъл по проблема?
-
- потребител
- Мнения: 139
- Регистриран: 04 дек 2012, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D RT 89г.
- Местоположение: Нейде около Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta 89 1.8D Стана студено - пали трудно.
Ба..странно. Онзи ден на студено палеше, 4 дни назад палеше, вчера и днес - не.
А вечерта на студеното обезвъздухавах и сменях маркучлета. Запалих си като пич. Сега - не.
Е как ще пали на стартер когато й хареса? 




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта