Мондео 2.0 ТДЦИ 2002

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
DRGTI
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 яну 2016, 12:11
Местоположение: Veliko Turnovo
Status: Извън линия

Мондео 2.0 ТДЦИ 2002

Мнение от DRGTI » 04 яну 2016, 13:25

Първо честита Нова Година на всички!!!Малко инфо за проблема,колата палеше много трудно,след като запалеше започваше едно събиране на цилиндрите придружено с много пушек,след определен интервал от време заработва но пушенето си остава.Тука искам да вмъкна(със собственика на колата съвсем случайно се заприказвахме и той ми обясни че е обиколил една камара сервизи,навсякаде му казвали че проблема е в дюзите,три пъти са сваляни и пращани в София за ремонт,но...проблема си остава.Реших да се заема и да проверя за какво става на въпрос,занимавам се в свободно то си време с такива неща...нещо като хоби).Супер надъхан се впуснах в приключение,огледах го обстойно:дюзи,ГНП,инсталация,белези на колянов и разпределителни валове.Всичко си беше на ред,реших да отворя картера да проверя биелите за хидравличен удар...указаха се за сега 3 криви биели(за четвъртата не съм сигорен,защото не съм я смъкнал все още,имам леки затруднения с подкартера).И тука искам съвет от вас,да вадя ли мотора за да извадя подкартера или има и по лесен начин(доста неща са хванати за подкартера от които трудно достъпни),до сега не съм се занимавал със Форд с такъв проблем.И последно от форума ли да търся биели или да обикалям моргите,че нови са си пари,пък до сега сметката към собственик надхвърля 500-600лв.Това е като цяло...благодаря предварително и ако не съм пуснал темата в правилния раздел моля модераторите да я преместят.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 ТДЦИ 2002

Мнение от ЯЛТА » 04 яну 2016, 14:07

За такъв ремонт мисля е най добре двигателя да се демонтира, защото ще си има доста работа по него.
Колкото до биели, така е новите са скъпи, и втора употреба са за предпочитане, дали от форума, или от морги, въпроса е да са читави, и еднакви с оригиналните.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Мондео 2.0 ТДЦИ 2002

Мнение от specialista » 07 яну 2016, 17:39

1.За да свалиш тази част която наричаш под картер,трябва да свалиш (отделиш)скоростната кутия,да свалиш маховика,да свалиш семеринга на коляновия вал заедно със фланеца в който е набит и чак тогава можеш даго свалиш от мотора.Запознай се обстойно със начина на зацепване на този мотор.Няма нищо общо с познатото(ГМТ) и т.н.!!!
2.След като го ремонтираш намери въздухозаборника който е ниско в предната броня и го премахни защото следващата дълбока локва в която попадне колата ще стане същото!!!
Биели ще намериш втора употреба,като съвет смени и сигментите и гумичките на клапаните.Много внимателно огледай повдигачите на клапаните.
Успех и драсни два реда какви си ги свършил!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта