Mondeo Duratec гасне след първо палене
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Mondeo Duratec гасне след първо палене
Здравейте колеги! Колата ми е Mondeo 1.8 16v Duratec 125hp.
От както застудя времето имам следния проблем. При палене сутрин колата си се изфорсирва всичко изглежда наред и след 2-3 секунди изгасва.... При повторно палене не гасне, но изобщо не е чувствителна при подаване на газ... като изчакам 2-3 минути да работи на място вече мога да потегля без да се налага да я изфорсирам на полусъединител до 3000 оборота... сякаш не и достига бензина, но пък мирише яко на бензин...
п.с. открих, че ако преди да запаля дам 2-3 пъти на контакт автомобила пали държи си 1300 оборота и не гасне!
Явно проблема ще е по горивната система и просто не и стига горивото докато е много студена (помпата или клапана на рейла). Но пък защо мирише на бензин ???
Като цяло не ме бърка да давам 2 пъти на контакт преди да запаля, но понякога ми се налага да тръгна веднага, а тя си иска 2-3 минути работа на място и полудявам.....
Идеи ?
п.с. колата е със т-мап не е със дебитомер. Бобината, кабелите и свещите са чисто нови пълен комплект NGK.
От както застудя времето имам следния проблем. При палене сутрин колата си се изфорсирва всичко изглежда наред и след 2-3 секунди изгасва.... При повторно палене не гасне, но изобщо не е чувствителна при подаване на газ... като изчакам 2-3 минути да работи на място вече мога да потегля без да се налага да я изфорсирам на полусъединител до 3000 оборота... сякаш не и достига бензина, но пък мирише яко на бензин...
п.с. открих, че ако преди да запаля дам 2-3 пъти на контакт автомобила пали държи си 1300 оборота и не гасне!
Явно проблема ще е по горивната система и просто не и стига горивото докато е много студена (помпата или клапана на рейла). Но пък защо мирише на бензин ???
Като цяло не ме бърка да давам 2 пъти на контакт преди да запаля, но понякога ми се налага да тръгна веднага, а тя си иска 2-3 минути работа на място и полудявам.....
Идеи ?
п.с. колата е със т-мап не е със дебитомер. Бобината, кабелите и свещите са чисто нови пълен комплект NGK.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Никой ли не кара бензинов форд след 2000та ? 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Има вероятност бензиновата помпа да прай ниско налягане.
Ако имаш възможност премери и налягането.
Поздрави
Ако имаш възможност премери и налягането.
Поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Форд и ром зимата не работят!
Налягане на гориво 3.8 бар, мериш го и ако е нормално, без диагностика няма да минеш.
Поздрави
Налягане на гориво 3.8 бар, мериш го и ако е нормално, без диагностика няма да минеш.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Fuel Pulse Damper-a е заминал. / клапан регулатор на налягането в рейла/ и дави колата с бензин, самоче като позагрее малко и успява да смогне на многото бенз. Поне това открих засега и чакам утре да дойде клапана и ще пиша след смяната му.
- martin1977
- потребител
- Мнения: 848
- Регистриран: 17 май 2010, 16:42
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Че при МК3 този клапан-регулатор не е ли в самата помпа, тоест не е ли част от помпата?LoGo написа:Fuel Pulse Damper-a е заминал. / клапан регулатор на налягането в рейла/ и дави колата с бензин, самоче като позагрее малко и успява да смогне на многото бенз. Поне това открих засега и чакам утре да дойде клапана и ще пиша след смяната му.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Смених го, но продължава да погорва много и да прави проблема с паленето... Налягането е ок.
Насочваме се към т-мап сензора, температурния датчик под бобината и гранде финале инжектори.... с което цялата кола става чисто нова откъм електроника, а ако пак нещо не ме изкефи пропан бутан с флъш люб и енд оф стори
Насочваме се към т-мап сензора, температурния датчик под бобината и гранде финале инжектори.... с което цялата кола става чисто нова откъм електроника, а ако пак нещо не ме изкефи пропан бутан с флъш люб и енд оф стори

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Високи обороти при палене и после гаснене, як мирис на бензин с висок разход (което значи не, че не и стига бензина, а и е много). Изключваме ламбда сонда щом е студена, не е загряла и не играе. Но и да заиграе - пак висок разход.
Смотан датчик или вакуум, егр, картерна вентилация (пак свързани с налягане и съответно мап сензор).. Както каза Митко без диагностика няма да стане.
Въпросния мап сензор е често проблематичен, някои го чистят с подходящ спрей (контактен без да оставя филм или за карбуратури, с четчица) и има известен ефект ако има още живот в него. Малко е заврян и се иска подходящ торкс (т20 или т25 може би с дупка).
Добре е да се ресетне компютъра /ако при мк3 също става само с откачане на акумулатора/.

Смотан датчик или вакуум, егр, картерна вентилация (пак свързани с налягане и съответно мап сензор).. Както каза Митко без диагностика няма да стане.
Въпросния мап сензор е често проблематичен, някои го чистят с подходящ спрей (контактен без да оставя филм или за карбуратури, с четчица) и има известен ефект ако има още живот в него. Малко е заврян и се иска подходящ торкс (т20 или т25 може би с дупка).
Добре е да се ресетне компютъра /ако при мк3 също става само с откачане на акумулатора/.

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Типичен случай! Сменяме подред, докато се оправи.LoGo написа:Смених го, но продължава да погорва много и да прави проблема с паленето... Налягането е ок.
Насочваме се към т-мап сензора, температурния датчик под бобината и гранде финале инжектори.... с което цялата кола става чисто нова откъм електроника, а ако пак нещо не ме изкефи пропан бутан с флъш люб и енд оф стори
А тва с гаста си в грешка че ще е "енд оф стори". Щото газовия инжекцион е последователна система, ползваща данните на бензиновия. Да не говорим, че лошото палене ще остане, защото е задължителен варианта за палене на бензин.
При положение, че на диагностика излизат всички датчици, е безмислена тяхната лотарийна смяна. MAP (т-мап не знам какво е) има параметри при загасен двигател, запален на тихи и на 3000 оборота и се преценя адекватността му, за другите е подобно ...
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Колеги за мое огромно съжаление за 1200км автомобила ми изгори 1.4 литра масло... Castrol Magnatec 5w30 a3/b4 е маслото, не че има някакво значение... възможно ли е проблема с картерната вентилация, за които някой намекна да е общ с този или направо да разглабям мотора................
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 окт 2014, 00:16
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 ST
- Status: Извън линия
Re: Mondeo Duratec гасне след първо палене
Беше притиснат маркуча на картерната вентилация, но свалих главата с колекторите и го видях в последствие, така и така бях го отворил направих профилактичен основен ремонт 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта