форд фокус трудно пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
stiv1977
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 ное 2012, 19:55
Модел на автомобила: fokos ТDCI
Status: Извън линия

форд фокус трудно пали

Мнение от stiv1977 » 01 ное 2012, 20:18

имам фокус тдци 1.8 100коня 2003г. сутрин първото палене е трудно като повъртя малко изключа от контакт и при второто въртене пали. като тръгна и пусна по инерция ми се вдигат оборотите и падат докато не загрее.някои знае ли какво става?

Потребителски аватар
Gattuso
потребител
потребител
Мнения: 430
Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от Gattuso » 02 ное 2012, 00:51

Ако не сте сменяли подгревни свещи е хубаво да го направите преди студената зима

Потребителски аватар
stiv1977
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 ное 2012, 19:55
Модел на автомобила: fokos ТDCI
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от stiv1977 » 02 ное 2012, 11:27

подгряващите свешти за паленето но за оборотите?

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от kilikanzer » 02 ное 2012, 16:09

като тръгна и пусна по инерция ми се вдигат оборотите и падат докато не загрее.някои знае ли какво става?
Това да нете притеснява,и моя е така.Казват,че е от датчика за километража.Спираш и оборотите се стабилизират.Опитай за да се увериш.
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

Потребителски аватар
stiv1977
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 ное 2012, 19:55
Модел на автомобила: fokos ТDCI
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от stiv1977 » 06 ное 2012, 19:39

а някои знае ли как да проверя дали работят всички подгряващи свещи?

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от Miri4 » 07 ное 2012, 09:29

Ако имаш мултицет разкачаш жичките и ги мериш на съпротивление. Трябва да е около 0,1 ом. Иначе ги сваляш и директно на акомулатора. За 4-5 сек
трябва върха да се загрее почти до бяло.

Потребителски аватар
stiv1977
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 ное 2012, 19:55
Модел на автомобила: fokos ТDCI
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от stiv1977 » 15 ное 2012, 14:22

днеска ходих да го видят на комп. но човека даже не го включи и каза че са дюзите, дали е възможно да се те? като без да сваля свештите само с един кабел от плюса ....давало искра значи работели.колата нито пуши, масло не гори само малко повече им трябва сутрин да повърти,хубаво работи мотора и добре набира.

oberti
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от oberti » 15 ное 2012, 17:05

Всеки втори майстор ще ти каже, че са дюзите...вържи я на комп и най-вероятно ще ти покаже какъв точно е проблема, но не слушай майстора да сменяш дюзите преди да си видял резултата от диагностиката. Щом колата ти върви нормално аз също залагам на свещите, а за оборотите не се тревожи толкова.

Потребителски аватар
stiv1977
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 01 ное 2012, 19:55
Модел на автомобила: fokos ТDCI
Status: Извън линия

Re: форд фокус трудно пали

Мнение от stiv1977 » 15 ное 2012, 18:00

акумулатора мисля е оригиналния но не съм сигурен. възможно ли е да пада и да не му стига ток да завърти както трябва?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта