високи обороти на форд фиеста 98

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ILIEVSON
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
Местоположение: stockholm
Status: Извън линия

високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от ILIEVSON » 20 яну 2011, 21:12

здравеите колата е форд фиеста 98 г зтек 1.4 като е по инерция държи около 1200 1250 оборота и като постепенно намалям съответно падат при спряло положение са 900 1000 от къде може да е проблема :?:

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от toto » 21 яну 2011, 00:31

1200 - 1250 оборота ми се струва нормално. Иначе по принцип проблемът идва от VSS датчика. Аз на моята съм го разкачил този датчик. Иначе като е закачен ми държи около 2000 оборота на свободна. Може да го откачиш и ти, да покараш малко така и да видиш дали ще има промяна.

Под откачане имам в предвид да му се разкачи буксата само.
Изображение

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от tropper » 21 яну 2011, 01:43

За 1200-1250 - Проблем НЯМА.
По време на движение оборотите се поддържат по-високи за да имаш добър вакуум за спирачния усилвател и добро налягане в кормилната рейка.

За 900-1000 празен ход на спряло - не мога да кажа колко е нормалното на твойта кола, но може и толкова да е.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от cockyhotty » 21 яну 2011, 12:12

Тези стойности са абсолютно нормални. Ти какво искаш, да ти държи 500 об/мин ли? По инерция трябва да са 1200 поради казаното по-горе от колегата.

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от Pyrhel » 21 яну 2011, 12:16

1.25 заводски си държи малко по-високи обороти. В движение 1200 оборота са нормални. В покой и при загрят двигател 850-900 оборота са нормални, 1000 идват малко в повече. Пак казвам - при загрят двигател. Когато е студен на място са около 1250.

ILIEVSON
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
Местоположение: stockholm
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от ILIEVSON » 21 яну 2011, 12:17

ok благодаря ви за имформацията беше ми полезна :wink:

ILIEVSON
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
Местоположение: stockholm
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от ILIEVSON » 23 окт 2012, 21:38

здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата :(

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от paci » 23 окт 2012, 22:23

ILIEVSON написа:здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата :(
Температурата ли ти е проблема, оборотите или липсата на парно?

Оборотите не са чак толкова добре.
Стрелката сочи каквото си иска!! Всяко положение в рамките на NORMAL е ОК!!!
Загрява бързо, да - обичам си я тази кола.
За парното: http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 0%BD%D0%BE

Тук обаче се говори само за оборотите! Всичко друго ще бъде изтрито!

ILIEVSON
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
Местоположение: stockholm
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от ILIEVSON » 24 окт 2012, 08:56

Ок. Даите идеи за оборотите!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от paci » 24 окт 2012, 16:23

С какво и как чисти клапана?
Може и дросела да е замърсен.

ILIEVSON
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
Местоположение: stockholm
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от ILIEVSON » 24 окт 2012, 19:10

Със спрей и вълнен парцал. На стъпковото моторче има шестограмен болт който не съм пипал. Той за какво е?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: високи обороти на форд фиеста 98

Мнение от paci » 24 окт 2012, 20:05

На тези двигатели е леко еволюирал стъпковия мотор и вече няма нищо общо с мотор и червяк.
Тук е клапан с бобина и бутало и се нарича "байпасен клапан за празен ход"
Чисти се с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ.
Пълниш с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ, чакаш, точиш, пак пълниш .... и така докъто спрат да излизат мизериии.
Плакнеш, оставяш го да изсъхне и монтираш.

Болта няма да го бараш!!

Дроселовата клапа ще трябва да свалиш и да я видиш в какво състояние е и евентуално да я изчистиш.
И нея с обезмаслител.
За дросела ползвах една стара четка за зъби Colgate, която буквално се гъне на където ти е кеф и чисти на всякъде :D:


Преди да започнеш да сваляш и чистиш откачи акумулатора.
Като приключиш, закачваш, караш и чакаш компа да се "обучи"

Маркучите под всмукателните колектори гледал ли си ги?
Обаче не от горе през колекторите, а сваляне и оглед.

Оправи си профила!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта