Клапан на маслената помпа
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 юли 2012, 16:13
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Клапан на маслената помпа
Здравейте,
Колата е Фиеста, турбо дизел мотор 1800см3(1753 по талон), производство 2000г, 55kW(75кс).
Симптомите са следните:
1. При запалване малко късно изгасва лампичката за маслото 2-3секунди.
2. При загряване на двигателя(след 10-накм примерно) лампата на маслото започва да примигва. А след повечко километри направо си отива към светене.
Въпросът ми е на какво се дължи това?
С приятеля при който се ремонтирам мерихме налягане на маслото след помпата и се оказа, че е слабо. Сложихме филтър МАН, маслото от 10/40 сменихме на 15/40, но няма никаква промяна. Сваляхме картера - чист е, цедката е чиста, кривини да пречат на засмукването не се установиха ....
Отпаднахме го като вариант.
Самата помпа да се збъгяса?!? Няколко зъбни колела са да ги таковам - просто ми звучи невероятно(не че е невъзможно де). Стигнахме до извода, че може да се дължи на клапана на помпата за ограничаване на налягането.
Това е следващия въпрос - Знае ли някой къде се намира точно това чудо? Просто не искаме да разглабяваме цялата кола на винтчета за да го търсим. Уж трябва да е при помпата ... , но къде точно? Ванката каза, че е срещал клапани, които за да ги достигнеш трябва да цепиш двигателя. Лошо.
Моля, някой ако знае къде се намира клапана за налягане на маслото на маслената помпа, да драсне няколко реда тук.
Благодаря предварително!
Колата е Фиеста, турбо дизел мотор 1800см3(1753 по талон), производство 2000г, 55kW(75кс).
Симптомите са следните:
1. При запалване малко късно изгасва лампичката за маслото 2-3секунди.
2. При загряване на двигателя(след 10-накм примерно) лампата на маслото започва да примигва. А след повечко километри направо си отива към светене.
Въпросът ми е на какво се дължи това?
С приятеля при който се ремонтирам мерихме налягане на маслото след помпата и се оказа, че е слабо. Сложихме филтър МАН, маслото от 10/40 сменихме на 15/40, но няма никаква промяна. Сваляхме картера - чист е, цедката е чиста, кривини да пречат на засмукването не се установиха ....
Отпаднахме го като вариант.
Самата помпа да се збъгяса?!? Няколко зъбни колела са да ги таковам - просто ми звучи невероятно(не че е невъзможно де). Стигнахме до извода, че може да се дължи на клапана на помпата за ограничаване на налягането.
Това е следващия въпрос - Знае ли някой къде се намира точно това чудо? Просто не искаме да разглабяваме цялата кола на винтчета за да го търсим. Уж трябва да е при помпата ... , но къде точно? Ванката каза, че е срещал клапани, които за да ги достигнеш трябва да цепиш двигателя. Лошо.
Моля, някой ако знае къде се намира клапана за налягане на маслото на маслената помпа, да драсне няколко реда тук.
Благодаря предварително!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта