Проблем с мотора на фокус 1.8 DI 90ps.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
justman
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 27 май 2012, 19:29
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90ps.
Status: Извън линия

Проблем с мотора на фокус 1.8 DI 90ps.

Мнение от justman » 07 юни 2012, 08:05

Здравейте на всички! От скоро имаме два фокуса с този мотор.Всичко по колите си беше ок,до вчера когато единият загуби мощност и почна да работи като чист дизел! Турбината не се чува да вие не е омаслена а тръбите и връзките са сухи,но точно където се намира EGR клапана който явно е затапен целият отгоре е силно омаслен и има пръски масло....възможно ли е да е от него? колата и разходът й е нормален като дори с този проблем измина 300км! Без да светат каквито и да е лампи бо борд таблото! Просто загуби мощност и в сравнение с друдият форд работи като чист дизел.

lerokal
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора на фокус 1.8 DI 90ps.

Мнение от lerokal » 07 юни 2012, 08:26

justman написа:Здравейте на всички! От скоро имаме два фокуса с този мотор.Всичко по колите си беше ок,до вчера когато единият загуби мощност и почна да работи като чист дизел! Турбината не се чува да вие не е омаслена а тръбите и връзките са сухи,но точно където се намира EGR клапана който явно е затапен целият отгоре е силно омаслен и има пръски масло....възможно ли е да е от него? колата и разходът й е нормален като дори с този проблем измина 300км! Без да светат каквито и да е лампи бо борд таблото! Просто загуби мощност и в сравнение с друдият форд работи като чист дизел.
До колкото съм запознат с принципът на ЕГР клапана, той връща изгорели газове за повторно изгаряне, а щом изпуска от някъде, означа че налягането в изпускателния колектор пада и съответно не може да завърти турбото, примерно. Също ако не се лъжа турбото се "включва" и "изключва" посредством вакуум, можеш да провериш някъде да не се губи. Дано да съм ти помогнал! :D

justman
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 27 май 2012, 19:29
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90ps.
Status: Извън линия

Re: Проблем с мотора на фокус 1.8 DI 90ps.

Мнение от justman » 07 юни 2012, 11:11

_friends_ Благодаря ти колега! Оказа се ,че един маркуч просто липсва! сложихме го и сега е пушка! само дето ме уплашиха че не било нрмално да омаслява отгоре клапана и ако трябва да го сменяме струвало около 1000 лева и че на тези коли педала на газта се развалял и той струвал 1000 лева и турбото и то 1000 лева и такааа...майстори тва е!!! :evil:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта