Смяна резервоар

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Смяна резервоар

Мнение от bonevstiliyan » 18 май 2012, 19:28

Датчика ми за нивото на бензина не отчита точно и не работи нормално. При посещение в сервиз ми казаха, че за да го сменя трябва да сменя целия резервоар с бензиновата помпа понеже са вървели на едно и няма как само датчика. Въпроса ми е ако си взема резервоар с датчик втора ръка и си монтирам моята помпа ще ми се реши ли проблема и въобще може ли да стане това което искам
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смяна резервоар

Мнение от HACKO » 18 май 2012, 22:26

Не е задължително да се смени резервоара сменя се само датчика. Но за да се направи това трябва да се свали резервоара, може би това са ти казали.

bonevstiliyan
потребител
потребител
Мнения: 97
Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Смяна резервоар

Мнение от bonevstiliyan » 18 май 2012, 22:30

Ами не те ми казаха, че датчика е в резервоара, че трябва да се сваля да се сменя, че много пари щяло да излезе не знам си какво ии в крайна сметка оставам с впечатлението че просто не им се е занимавало. Сега освен да си намеря един датчик и да търся някой да ми го монтира
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Смяна резервоар

Мнение от HACKO » 18 май 2012, 22:35

Самото сваляне на резервоара е трудно и затова са ти казали такива работи. Под седалката има отвор над резервоара, но незнайно защо са го направили по-малък от капака на помпата и не може да се извади оттам без да се сваля резервоара. Отвора служи само да се откачат кабелите и маркучите.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 564
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Смяна резервоар

Мнение от deathstorm » 19 май 2012, 02:04

HACKO написа:Самото сваляне на резервоара е трудно и затова са ти казали такива работи. Под седалката има отвор над резервоара, но незнайно защо са го направили по-малък от капака на помпата и не може да се извади оттам без да се сваля резервоара. Отвора служи само да се откачат кабелите и маркучите.
Като поиграе малко ъглошлайфа по ламарината на купето, много лесно си се вади от тоя отвор. Само трябва да си внимателен, но пък ти спестява много труд и нерви ако решиш да си сваляш резервоара. На мен вече 2-ра помпа ми гори и много се радвам, че още първия път се реших на рязане. Дори втория път си я оправих на път - както си карах след преминаване на голяааама дупка след 100-200 метра огасна колата. Давам на контакт не се чува помпа, извадих я на място, разтръсках я и взе че тръгна пущината. Успях да се прибера, но при всяко по сериозно тръскане спираше помпата. Слабо място са тия помпи, сега съм с от 1.8 97` дано изкара повече.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта