Как се сваля капака на клапаните?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bugi_75
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от bugi_75 » 23 апр 2012, 18:59

Изображение
Развих всичко което според мен я държи и не можах да я помръдна дори. :? Сълзи ми масло през гумените уплътнители на шпилките. Тях също не можах да извадя. Моля да ме светнете какъв е чалъма. Мислех да мазна гарнитурата и шаибите със силикон, но останах с пръст в устата.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от Didibao » 23 апр 2012, 21:19

Под гумата между 3 и 2 цилиндър няма ли пак болт, мое мнение е, че най-добре нова гарнитура да сложиш.
Изображение

Потребителски аватар
bugi_75
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от bugi_75 » 24 апр 2012, 07:04

Няма болт, колега. Има някакъв технологичен отвор само, с размер като отворите за свещите на дъното на който няма нищо.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от urgan » 24 апр 2012, 15:28

Да не е залепнал? Няма логика ако си развил всичко да не излезе. По всички снимки гледам че капака е хванат с 6 болта защо при теб има само 4?
Изображение

Потребителски аватар
bugi_75
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от bugi_75 » 24 апр 2012, 17:44

urgan написа:Да не е залепнал? Няма логика ако си развил всичко да не излезе. По всички снимки гледам че капака е хванат с 6 болта защо при теб има само 4?
Ами не знам, колега, четири са.

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 160
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от Roy » 30 апр 2012, 22:30

bugi_75 написа:
urgan написа:Да не е залепнал? Няма логика ако си развил всичко да не излезе. По всички снимки гледам че капака е хванат с 6 болта защо при теб има само 4?
Ами не знам, колега, четири са.
Колеги, аз имам форд пума 1,7 и преди два дни си смених гарнитурата на капака на клапаните, че и моята сълзеше. При мен капака също се държи на четири болта - точно тези гумени шпилки дето посочваш и казваш че от тях ти сълзи масло. Според мен не си развил пластмасовият капак на ангренажа и затова не помръдва капака на клапаните. При мен беше така - отвих горните болтове на пластмасовият капак за да се разхлаби и след това извадих капака на клапаните. Повтарям, за да не ме нападнат колегите - капака е нужно само да се разхлаби, а не да се извършва някаква интервенция в/у ангренажа. Това е от мен като съвет. Надявам се да съм помогнал!


Поздрави!
Изображение

Потребителски аватар
bugi_75
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как се сваля капака на клапаните?

Мнение от bugi_75 » 02 май 2012, 10:39

Roy написа:
bugi_75 написа:
urgan написа:Да не е залепнал? Няма логика ако си развил всичко да не излезе. По всички снимки гледам че капака е хванат с 6 болта защо при теб има само 4?
Ами не знам, колега, четири са.
Колеги, аз имам форд пума 1,7 и преди два дни си смених гарнитурата на капака на клапаните, че и моята сълзеше. При мен капака също се държи на четири болта - точно тези гумени шпилки дето посочваш и казваш че от тях ти сълзи масло. Според мен не си развил пластмасовият капак на ангренажа и затова не помръдва капака на клапаните. При мен беше така - отвих горните болтове на пластмасовият капак за да се разхлаби и след това извадих капака на клапаните. Повтарям, за да не ме нападнат колегите - капака е нужно само да се разхлаби, а не да се извършва някаква интервенция в/у ангренажа. Това е от мен като съвет. Надявам се да съм помогнал!


Поздрави!
Не съм забравил капака, бях развил и четирите болтчета до които имах достъп, но не стана. Доколкото видах, май само най-горния се навива там. Явно вместо да си правя експерименти ще ида на сервиз. Преди да стегна пак капака сложих по една широка шайба върху въпросните гумички и за момента почти не пускат.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта