играят оборотите когато е в движение - фокус 1,8 тдди-2002г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
noi76
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 мар 2012, 13:42
Модел на автомобила: fokus 1.8 tddi
Status: Извън линия

играят оборотите когато е в движение - фокус 1,8 тдди-2002г

Мнение от noi76 » 07 мар 2012, 14:15

фокус 1,8 тдди-2002г.започват да ми играят оборотите на празен ход но само когато колата е в джижение!!!!!!.когато колата е на едно място нямам този проблем.Даите савет от какво може да е
Последна промяна от paci на 07 мар 2012, 21:52, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: помономогнете-(ко става)

Мнение от escorttd1 » 07 мар 2012, 15:14

От VSS. Една диагностика ще покаже дали съм прав.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

noi76
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 07 мар 2012, 13:42
Модел на автомобила: fokus 1.8 tddi
Status: Извън линия

Re: помономогнете-(ко става)

Мнение от noi76 » 07 мар 2012, 15:45

какво е това

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: помономогнете-(ко става)

Мнение от peigera » 07 мар 2012, 16:01

Датчик който отчита кога колата е в движение и кога не и казва на компютъра.Така компютъра коригира горивната смес.Когато колата се движи по инерция количеството въздух постъпващо в двигателя е по голямо от колкото като работи на място.И поради тази причина и горивната смес е различна.Когато този датчик се повреди,компютъра разчита на другите датчици и засреднява стойностите на повредения.Един вид авариен режим в който се мъчи да работи прилично.Но не може точно. :D

Потребителски аватар
K.Ivanov
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 06 юни 2011, 16:18
Модел на автомобила: Fiesta '89 1.1
Fiesta '97 1.3
Местоположение: Finland
Status: Извън линия

Re: помономогнете-(ко става)

Мнение от K.Ivanov » 07 мар 2012, 16:32

На един Мерцедес ц180 '94, който имах, се получаваше този ефект, защото правеше някакво гърмене при по-високи обороти на газ (нови кабели на свещите го оправиха, но 3 пъти получих следния случай) и от това гърмене издухваше една пластмасова приставка към въздушния филтър - една Г образна широка тръба, която по принцип се върти ръчно според зима/лято. Като падне тая приставка и в движение почват да играят оборотите, че даже и гасне на магистралата със 110+км/ч, ако не държа на скорост. Трябва да ходя до някоя морга да вземам нови за по 20 кинта. Първия път просто падна една вечер и не я намерих повече, 2рия път ми я сгазиха зад мен дето караха, а 3тия път вече си я бях вързал и увил с тиксо и стегнах със свинска опашка, та се задържа. Не знам как е на този Форд въздушния филтър, просто споделям за подобен ефект от въздухозаборни проблеми.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: помономогнете-(ко става)

Мнение от peigera » 07 мар 2012, 18:44

На колегата колата е дизел.А при теб е било заради насрещен вятър постъпващ в смукателния колектор и обедняващ горивната смес.Затова се обръща входната тръба обратно на посоката на движение на колата за да не може да бие насрещен вятър а само да засмуква.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта