проблем с охлаждане малък кръг
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
проблем с охлаждане малък кръг
Здравейте,
Имам много куц проблем и на всички сервизи ми вдигат рамене и ме връщат.
Колата е Фокус 2000 куб. 2000г.
Проблема е че няма парно. И газово понеже не подгрява изпарителя. Така е още откакто я купих. Антифриза не циркулира през радиаторчето на парното - респективно изпарителя.
Какво направих - Смених термостата (изобщо липсваше такъв). сипах добавка за промиване на охладителна система и промих, разглобих всички маркучи и промих с маркуча на двора радиатори, изпарители и всичко изобщо. излязаха доста мизерии но още няма резултат. Със сигурност не е от водна помпа понеже първо колата не загрява и второ като стисна маркуча на парното и дам газ маркуча се надува - т.е. има напор и в 2та маркуча на радиатора на парното.
Разглобих тялото на термостата и забелязах че и 2та маркуча на радиаторчето на парното влизат в тялото на едно място преди термостата. А самото тяло има един отвор към главата. Та въпроса е как помпата прави циркулация след като втория маркуч не отива преди водна помпа. На ескорта ми 2рия маркуч от радиаторчето отива преди помпата и така прави циркулация ама тук не. Някой има ли идея как става циркулацията и къде мога да си търся проблема.
Благодаря предварително.
Имам много куц проблем и на всички сервизи ми вдигат рамене и ме връщат.
Колата е Фокус 2000 куб. 2000г.
Проблема е че няма парно. И газово понеже не подгрява изпарителя. Така е още откакто я купих. Антифриза не циркулира през радиаторчето на парното - респективно изпарителя.
Какво направих - Смених термостата (изобщо липсваше такъв). сипах добавка за промиване на охладителна система и промих, разглобих всички маркучи и промих с маркуча на двора радиатори, изпарители и всичко изобщо. излязаха доста мизерии но още няма резултат. Със сигурност не е от водна помпа понеже първо колата не загрява и второ като стисна маркуча на парното и дам газ маркуча се надува - т.е. има напор и в 2та маркуча на радиатора на парното.
Разглобих тялото на термостата и забелязах че и 2та маркуча на радиаторчето на парното влизат в тялото на едно място преди термостата. А самото тяло има един отвор към главата. Та въпроса е как помпата прави циркулация след като втория маркуч не отива преди водна помпа. На ескорта ми 2рия маркуч от радиаторчето отива преди помпата и така прави циркулация ама тук не. Някой има ли идея как става циркулацията и къде мога да си търся проблема.
Благодаря предварително.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с охлаждане малък кръг
проблема си го реших - разкачих единия маркуч на парното и го изведох на тетка преди водна помпа, а щуцера на тялото на термостата който остана свободен го запуших. Сега почна да духа топло още преди да е отлепила стрелката на температурата и изпарителя е топъл. а като отвори термостата т.е. като направи температура си духа горещо от парното.
Някой я е преправял преди време но не я е направил както трябва.
Някой я е преправял преди време но не я е направил както трябва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта