проблем с охлаждане малък кръг

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

проблем с охлаждане малък кръг

Мнение от jack71 » 27 фев 2012, 18:00

Здравейте,
Имам много куц проблем и на всички сервизи ми вдигат рамене и ме връщат.
Колата е Фокус 2000 куб. 2000г.
Проблема е че няма парно. И газово понеже не подгрява изпарителя. Така е още откакто я купих. Антифриза не циркулира през радиаторчето на парното - респективно изпарителя.
Какво направих - Смених термостата (изобщо липсваше такъв). сипах добавка за промиване на охладителна система и промих, разглобих всички маркучи и промих с маркуча на двора радиатори, изпарители и всичко изобщо. излязаха доста мизерии но още няма резултат. Със сигурност не е от водна помпа понеже първо колата не загрява и второ като стисна маркуча на парното и дам газ маркуча се надува - т.е. има напор и в 2та маркуча на радиатора на парното.
Разглобих тялото на термостата и забелязах че и 2та маркуча на радиаторчето на парното влизат в тялото на едно място преди термостата. А самото тяло има един отвор към главата. Та въпроса е как помпата прави циркулация след като втория маркуч не отива преди водна помпа. На ескорта ми 2рия маркуч от радиаторчето отива преди помпата и така прави циркулация ама тук не. Някой има ли идея как става циркулацията и къде мога да си търся проблема.
Благодаря предварително.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: проблем с охлаждане малък кръг

Мнение от jack71 » 28 фев 2012, 15:21

проблема си го реших - разкачих единия маркуч на парното и го изведох на тетка преди водна помпа, а щуцера на тялото на термостата който остана свободен го запуших. Сега почна да духа топло още преди да е отлепила стрелката на температурата и изпарителя е топъл. а като отвори термостата т.е. като направи температура си духа горещо от парното.
Някой я е преправял преди време но не я е направил както трябва.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта