Фиеста 1.3 моно държи малки 2000 оборота!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lud_fen__
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 03 яну 2011, 21:29
Модел на автомобила: фиеста
Status: Извън линия

Фиеста 1.3 моно държи малки 2000 оборота!

Мнение от lud_fen__ » 09 фев 2012, 21:02

Добър вечер на всички! На кратко ford fiesta 1.3 mi 95-та година ... Понеже мотора на вентилатора стържеше се налагаше почистване и смазване и днес (в големия студ) решихме да го правим. Обаче се оказа като мисия невъзможна с 300 зора изкарахме кутията с вентилатора отпред под стъклото . Свалих ламарината между двигателя и чистачките откачихме датчици каквото имаше и измъкнахме вентилатора. След смазване и почистване вентилатора заработи супер! Сглобяваме всичко обратно паля колата и хоп 2000 оборота-това са и малките. На газ на бензин това е положението всички датчици са закачени маркучи понеже свалях и кутията на филтера и дори се наложи да отстраня не знам точно как му викате ама има едно дето подпира механизма на педала на газта когато колата е студена (да го наречем стъпков мотор) така свалях и него дори лостчетата на чистачките отвъртях от мотора им... абе ако знаех нямаше да се захвана. Всичко си е монтирано няма нещо което да липсва и колата държи малки 2000 оборота, направо не може да се кара сега из леда на 2-ра даже и е много. Доколкото успях да видя даже не е от така наречения стъпков защото когато е на 2000 топла има разстояние между това което натиска и механизма на газта ... давайте идеи и утре ще се мръзне пак... Благодаря предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1.3 моно държи малки 2000 оборота!

Мнение от HACKO » 09 фев 2012, 21:11

Не си закачил някой вакум и смуче въздух, провери всичко наново. Особено внимание обърни на тези дето влизат в кутията на филтъра и управляват клапата са студен/топъл въздух накрайниците често се пукат.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта