Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.


- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.
Колега, имах подобен проблем с предишната кола. Пробвай преди да я загасиш вечер да я сменяш на бензин и да поработи 1-2 минути. След това на сутринта паленето е далеч по-безпроблемно. Поне при мен тази система работеше. А на газ в тези студове няма как да запалиш - замръзват веднага мембраните в изпарителя и спират да пропускат газ (за това на газ също ти гасне).
Новини за коли под наем
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.
Да не изпуска газовия клапан? Въпреки, че си оставил колата на бензин, клапана на газта може леко да изпуска, точно толкова, колкото да прави мизерий при палене, след по-дълъг престои. Щом я чуваш да работи като на три цилиндъра, наистина може да се дави.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.
Стига бе, това е несериозно, за да не запали Бензинов д-л от ниска компресия трябва да падне под 5атм, и тогава разхода на масло ще е около 5л/1000км а не 1л/10 000км (което си е нормален разход).Вейдър написа:Благодаря за съветите. Ще пробвам, да видя ще се промени ли нещо. Бях се уплашил да не е паднала критично компресията. До сега гореше около 1 л. масло на 10 000 км. Ще видя как е след около 3К, когато ще сменям маслото.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблеми при "студено" палене. Помощ, моля.
здр един приятел преди време караше ескорт 96г. 1,6 зетек мотора. При него беше почти същия проблем но колата палише само че неможеше да се форсира, ако се опиташ гаснеше. Трябваше да се остави да поработи около минута и тогава се оправяше . Проверих всичко-ТПС,степ моторче,температурния датчик,масите на компютъра,ламбда сондата въпреки че от нея няма как да е проблема тъй като тя не работи докато не вдигне температурата си и така и не се оправи колата .Само налягането на горивото не мерих.Аз бих те посъветвал да провериш степ мотора.Като за начало можеш да го свалиш ,почистиш и след това напръскаш с WD40. Наско е прав едва ли е компресията на мотора .Но ако се притесняваш едва ли ще ти вземат повече от 5-10 лева да ти е замерят.
А и в този случай дали обърна внимание дали проблема ти се появи при смяна на свещите? Със старите имаше ли проблем? Има вероятност да е от самите свещи.Казваш,че са нови ,но дали са правелните?
А и в този случай дали обърна внимание дали проблема ти се появи при смяна на свещите? Със старите имаше ли проблем? Има вероятност да е от самите свещи.Казваш,че са нови ,но дали са правелните?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта