Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
excalibur
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 авг 2011, 17:20
Модел на автомобила: Ford Puma 1.4
Status: Извън линия

Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Мнение от excalibur » 21 окт 2011, 14:42

Колеги предстои ми смяна на ангренажен ремък на пумата.Колко ролки има за смяна с ремъка и водна помпа сменя ли се? Благодаря ви предварително за отговорите _friends_

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Мнение от paci » 21 окт 2011, 15:37

За помпата не знам, не съм сменявал при смяна на ремъка като купих Вещицата.
Ролката е една.

Даже една темичка бяхме зафоримили за ремъците и ролките.
Ще питаш и за тях със сигурност :)

Виж закованата тема "я хвърли едно око преди да питаш"

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Мнение от Kostadin21 » 24 окт 2011, 23:31

Днеска правихме порцедурата с новия ми майстор.Малииии,не е за всеки работа.Доста врътка има и даже вика отсега нататък ще си помисля какви пари да взимам за такава фиеста ама айде на теб ти казах предварително :D: .На пумата е същото и ремъка е същия.Иначе ролката може да се прецени на место дали е тръгнала или не,а и е по-добре оригинална стара от колкото нова менталява.И ремъка на ангренажа беше форд,предполагам не е под 100 хилки ако не и повече.Аз от както взех колата имам 30 и малко хиляди само.Взех ремъци Континентал контитеч,шити са.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Мнение от bateto_toshko » 25 окт 2011, 23:42

excalibur написа:Колеги предстои ми смяна на ангренажен ремък на пумата.Колко ролки има за смяна с ремъка и водна помпа сменя ли се? Благодаря ви предварително за отговорите _friends_
Не присъствах при смяната , но да , доста врътка е имало .Много внимавай , на кой ще си дадеш колата , защото по книга фиксирането на валовете става със специален инструмент , тъй като няма белези и като развиеш се получава колелото на късмета :) .Съответно доста майстори бъркат центровката и......
За водната помпа някои сервизи задължават да я смениш ако искаш гаранция , въпреки че тя се задвижва от пистовия ремък , не от ангренажа
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Смяна ангренаж Puma 1.4-Zetec S

Мнение от Kostadin21 » 26 окт 2011, 00:17

Ние усетихме на къде отива работата и си направихме нови белези иначе щяхме да берем ядовИ :-/:
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта