Проблем с оборотите
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 07 апр 2011, 04:19
- Модел на автомобила: Mondeo Lx 2004
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите
Здр на всички!Това ми е първо мнение в форума,купих си Форд Мондео 1.8 2004,и имам два проблема,първия е че трудно влиза 1-ва скорост,някога почти невъзможно и трябва да превключа на друга скорост и да се върна пак на 1-ва,дали да не сменя маслото на скоростната кутия,дали ще помогне? и втория ми проблем е че на моменти оборотите на колата играят,пример:почти винаги като тръгвам да спирам,освобождавам от скорост и вместо оборотите веднага да паднат,те обратно отиват до 1500 и чак след това се връщат,като че ли сама се изфорсирва,и още като сам на място неподвижен,някой път държи 900 об.,някой път 1000-1100,всичко това на загрял двигател?Идеи?Мерси предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите
За оборотите на първо време провери дали няма разкачен някой вакумен маркуч около инджекциона или към сервото на спирачките.
За скоростите, първо провери на изгасен двигател дали включват нормално, може да е проблем със съединителя а не със скоростите.
За скоростите, първо провери на изгасен двигател дали включват нормално, може да е проблем със съединителя а не със скоростите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nview
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 17 яну 2011, 21:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1 Ghia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите
Здрасти! Аз имах абцолютно същия проблем с оборотите като си купих фокусника преди няколко месеца. Решението е от просто до средно сложно.Проблема предполагам е както при мен в дросела.При мен след диагностика,майсторът го почисти (отгоре отгоре с контактен спрей) , но ме предупреди ,че е хубаво да се отвори(свали) и да се направи както трябва, та истината е да махнеш въздуховода (поне при мен е гумен гофриран маркуч) и да напръскапш(става и с WD-40).След това само махни клематана акумулатора за около 15 минути (на изстинал двигател задължително!), така че да си забрави и майчиното мляко (ВНИМАНИЕ!Ако имаш оригинално радио,се снабди с кода преди да го направиш,че после ще го иска).
Накрая върни акулатора и запали...покарай я до като загрее хубаво.Компютърът ще си направи нови настройки за работния режим и това е! Проблем солвд.(поне временно)
Накрая върни акулатора и запали...покарай я до като загрее хубаво.Компютърът ще си направи нови настройки за работния режим и това е! Проблем солвд.(поне временно)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта