Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравейте колеги. Съеденитела на фокус 1.6 бензин произведен 1999 година отделя високо подлежи ли на някаква регулировка ,със лагер помпа ли е като на мондеото или със жило ,и ако трябва да се сменя феродов диск каква ще е цената му и трябва ли да се сменя и притискателен диск
Благодаря ви предварително .





- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Не подлежи на регулиране, с лагер помпа e, по-добре е да се сменят и двата диска.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Don't worry, be happy!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 02 юни 2010, 08:50
- Модел на автомобила: ford focus 1,6
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
И моя отделя отделя горе, но за момента немисля да го бутам, че като знам какви са майсторите в БГ след смяна ще изкочи друг проблем.
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравеите колеги. Моя вече взе да дава първи признаци на буксуване и ще иска да ме оставя. Моля някои ако е сменял да пише какво е сменял и колко му е струвало по отделно. Помпа и феродов диск задължително ще сменям,но притискателния мисля да си го спестя. Поздрави.
Форд Фокус 1,6 - 16v , газов инжекцион,мод.2000год.

- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
колега, какво си мислиш ти си е твоя работа,(не го казвам с лоши чувства) ако притискателния е заминал и да искаш да го оставиш пак ще даде някакъв дефект след време. Сменях на дизел диск, притискателен, и лагер цилиндърче, като части дойде на 440лв
Лагер цилиндърчето:

и диска...

На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)
Лагер цилиндърчето:

и диска...

На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравейте,
За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.
Благодаря предварително!
За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.
Благодаря предварително!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Желателно е, ресурса на лагера е такъв, че ако в момента не тече, по закона на Мърфи ще текне не много след ремонта а смяната му изисква отново сваляне на скоростна кутия.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 мар 2011, 16:24
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Благодаря за съвета:)
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Именно същото имах пред вид и аз.Като се види ще си покаже.HACKO написа:Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Мерси колега ,,Гоцев,, за отговора и ориентировъчната цена,но все пак между дизелов и бензинов би трябвало да има разлика в цената. Ако някои е сменял на бензинов моля да сподели цена на феродов диск и лагер-помпа.
- Stefak
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 22 фев 2006, 09:44
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1.6 2000 г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Колега, аз съм с Мондео от същата година и същия двигател, така че едва ли ще има някаква съществена разлика и офертата, която ми дадоха на мен е около 600 - 620 лв. само за частите - феродов диск, притискателен и лагер помпа. Не питах за марка, но майстора ми е приятел и до сега не ме е подвеждал. Моята е на 183 000 км. и все още има малко хляб в съединителя, ти сигурен ли си че твоя е свършил?
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
И на зет ми е Фокус 1999 год. , и също отделя-горе, та чак се чудя, но вече 10 000 км. няма проблем, върви си и не боксува .traper2504 написа:Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Моя го усетих да боксува, когато от 4-та с 70 натисна педала да ускори срещу баир и първо оборотите се вдигнаха след което се върнаха и почна и скоростта да се увеличава
- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Е колега все пак не съм каруцар ,от 83год съм професионален шофиор. Не бе от гумите щото първо са чисто нови зимни,а второ снега бе неутъпкан и сух и трето преди няколко дни пак го натиснах и ми се изрязаха оборотите, но веднага върнаш газта да не му отиде хлябеца.HACKO написа:А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка. 

- traper2504
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 17 сеп 2009, 23:16
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v 2000
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Вече се заяждаш.Не искаш да приемеш ,че може да има и друг ,които да назнаива в техника ,механика и други. Не прочете ли в предния ми пост,че именно на паркинга в автокъщата още с първото потегляне педала ми зацепи прекалено горе и след вече 3 години какво очакваш. Много ясно ,че си заминава диска. Ако беше с механичен привод или с жило можех да се усъмня в регулировката им ,но ........... И съм тук не да разисквам как се усеща кога един съединител буксува,а исках да знам цена на диск , помпа-аксиален лагер ако някои колега е сменял,което всъщност , като се позамисля не ми е толкова важно. П.П. Мерси на колегите за вниманието и отговорите. Със здраве. А ти Наско по спокоино,мн.рязко пускаш съединителя,реитинга си е реитинг,но всички сме хора и даи да се уважаваме.HACKO написа:Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Не се заяждам, извиних ти се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта