При форсиране студена - гасне

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

При форсиране студена - гасне

Мнение от pifivo1 » 05 яну 2011, 19:02

Здравейте, когато колата е студена при форсиране на място или в движение при около и над 3000 оборота на бензин - колата гасне.След като запаля отново колата тръгва и при по-високи обороти при студен двигател пак го прави. Проблемът е, че доста често започна да го прави.Някакви идеи, на мен в главата ми се върти ламбда сонда, но не зная дали при лошо изгаряне компютъра спира горивната помпа. Двигателят е 1.25 зетек 16в. :?:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: При форсиране студена - гасне

Мнение от Любо » 06 яну 2011, 10:14

не мисля, че от ламбда сондата, защото на студено тя май не играе, а и при високи обороти съще не играе...
Ако го прави и на бензин, и на газ, провери температурния датчик (ECT), провери вакуумните линии, почисти клапана за празен ход.
Ако го прави само на бензин - си провери вакуум регулатора за налягането на горивата в рейката.
Ако го прави само на газ - нормално е, защото изпарителя ти замръзва и газта не може да се изпари, и съответно не достига до двигателя.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Re: При форсиране студена - гасне

Мнение от pifivo1 » 06 яну 2011, 17:55

Любо, благодаря за отговора. Гасне само на бензин. Като я изфорсирам за да тръгна с около 2000 об., за да не ми гасне /писал съм в една тема/, първо се замисля и после се форсира.При форсирането се чува и едно съскане, но откъм въздушния филтър. Паци каза, че фиестите така си съскали. Вакуумните маркучета са сменени миналата година с оригинални от мото пфое.Клапана за празен ход също е чистен, а и нямам проблем с оборотите. Къде ли се намира тоя вакуумен регулатор и какво трябва да му бая :D .

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта