Съединител за фиеста
- dian1751
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1
- Status: Извън линия
Съединител за фиеста
Здравеите колеги, искам да ви питам дали на моя форд фиеста 97година 1250 кб. Зетек съединителя може да се регулира, защото отделя ве4е мн горе и евентуално ако някои е смянял да каже колко струва нов комплект.Мерси предварително.
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Съединител за фиеста
Не се регулира, съединителя е хидравличен с лагер помпа долу, есента 2008 сменях и знам прекрасно как става. И един съвет като сменяш, сменяй всичко в комплект, феродов диск, притискателен диск, лагер помпа и то МАРКОВИ (не слагай ментета да не отваряш пак, че е кошмар). Не си спомням точно колко струва майстора ми взе някакви маркови (нещо като LUCK мисля), така исках и аз, лагер помпата беше най скъпа около 170-180 лв. абе май с труда към 400 лв излезе.
- dian1751
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 24 фев 2008, 08:23
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1
- Status: Извън линия
Re: Съединител за фиеста
мерси колега 4е се отзова веднага
Купи си Форд фиеста за да караш с 200... http://www.snimka.bg/album.php?album_id=391782" onclick="window.open(this.href);return false;
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Съединител за фиеста
Дойде и моят ред да сменям съединител.Отделя много горе и букскува при натоварване.Въпроса ми е тези които са сменяли да споделят отзиви за марки и особености при смяната .Марки , кой колко км е минал , какви проблеми е имал ....Танков за тази марка LUK ли говориш , и доволен ли си от нея?tankovbg написа:Не се регулира, съединителя е хидравличен с лагер помпа долу, есента 2008 сменях и знам прекрасно как става. И един съвет като сменяш, сменяй всичко в комплект, феродов диск, притискателен диск, лагер помпа и то МАРКОВИ (не слагай ментета да не отваряш пак, че е кошмар). Не си спомням точно колко струва майстора ми взе някакви маркови (нещо като LUCK мисля), така исках и аз, лагер помпата беше най скъпа около 170-180 лв. абе май с труда към 400 лв излезе.
http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=5736" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Тази тръбна муфа стандартна ли е за мк4 и задължително ли се сменя , или пак има хиляда вида муфи , че ме е страх да не се наиграя ако поръчам въпросния комплект от сайта...правилно ли да разбирам , че тази муфа замества "стария" лагер при съединители с жило?
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта