влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pampata
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 ное 2009, 23:51
Модел на автомобила: Eskort
Status: Извън линия

влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от pampata » 29 юни 2010, 20:36

колеги неска като минах през една локва срешто мене стана вална от друга кола и филтъра ми глатна вода и огасна веднага свалих трабата на филтара и я издарпаха.подсуших я. и реших да я паля и завартя малко зор и запали през аспуха хвалеше вода и си мислех че е нормално но като погледнах двигателя от страни парче от капака на ремаците го нямше и фарчеше антифриз от там :shock: :(: . вапроса ми е какви могат да бадат пораженията и дали ще ми излезе по евтино нов двигател или ремонт на този. колата е форд ескорт 92 г 1,8 дизел. извенявам се за правописните грешки но сам ядосан още.
Последна промяна от pampata на 29 юни 2010, 20:43, променено общо 1 път.

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтара при дизел. последствия

Мнение от vvasilev » 29 юни 2010, 20:37

Слагай нов мотор.

Потребителски аватар
pampata
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 ное 2009, 23:51
Модел на автомобила: Eskort
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от pampata » 29 юни 2010, 20:51

много сериозна работа а да те питам, ако го сменям ако сложа бензин ще стане ли

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от baro » 29 юни 2010, 21:23

Колега последствията май са доста големи ако влезе вода в цилиндъра се получава удар и се чупят биели и бутала или колянов вал се надира доста кофти работи са всички.А що се отнася до двигател си вземи пак същия,защото трябва инсталация да правиш за бензиновия и трябва ТИАТ да минеш абе доста сложна работа ми се вижда на мене.

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от vvasilev » 29 юни 2010, 21:35

Монтажа не виждам какво му е сериозното?????? А защо ще слагаш бензинов, туй вече е загадка?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от S_C » 29 юни 2010, 23:23

Попадането на дори минимално количество вода в горивната камера на дизелов двигател води до хидравличен удар.То вече и при новите бензинови води до това.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от gazetto » 30 юни 2010, 00:53

Отвори го ей така за успокоение,но според мен биелите поне са заминали.
Изображение

Потребителски аватар
pampata
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 ное 2009, 23:51
Модел на автомобила: Eskort
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от pampata » 30 юни 2010, 19:23

ами отвориха го и се оказа гарнитура и една изкривена биела :roll: и значи бутало с биела втора употреба 100 лв майстора: отваряне 100 смяна на буталото 100 и затваряне на двигателя 100 и реших да вземам друг двигател и се набутах 100 лв за отваряне :roll:

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от S_C » 30 юни 2010, 20:23

баси цените....
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от vvasilev » 30 юни 2010, 20:34

Друг път слушай 'ко ти пей радиото. Дори и след ремонт нямаш гаранция ,че всичко ще е наред, така че, най-добре нов мотор.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от S_C » 30 юни 2010, 22:31

Той майстора явно си е наумил,че някак трябва да вземе 500-600 лева от тая кола...та се чудя каква ли цена ще му даде за монтаж на новия мотор.Пълно безумие...Аз лично за сефте чувам да се обявяват две цени за отваряне и затваряне на мотор...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от HACKO » 30 юни 2010, 23:07

Не само ти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от vvasilev » 01 юли 2010, 07:28

Колеги, майстора е проявил гъвкавост, в смисъл, че ако мотора е много увреден, просто да не го затварят, а направо да го изхвърлят. :D: По този начин, той пести пари на колегата. Защо да затваря умрял мотор и съответно да дои колегата _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от HACKO » 01 юли 2010, 17:19

100лв, за да свалиш главата на един видимо умрял мотор, при това със съзнанието, че няма да я монтираш отново. Работа за 15мин, която и маймуна може да свърши....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от venom4o » 02 юли 2010, 08:14

Бахти къде ги намирате тия майстори? мене ще ме е срам да взема 100 лева за сваляне на глава на такъв мотор.Айде ако е W12 да е игра или V6 ОК ама пак 100 лева бааахти нещастниците ги има!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от diesel1.6 » 02 юли 2010, 10:15

Един познат има такъв мотор за части. Повреден ангренаж и клапани, блока и буталата са добре. Край Варна е.
А майсторите за 100 лв... 20, 30... ама 100 е доста.

yanev1990
потребител
потребител
Мнения: 401
Регистриран: 13 апр 2010, 10:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 Ghia 2.0 16V
Местоположение: Банкя, София
Status: Извън линия

Re: влизане на вода в филтъра при дизел. последствия

Мнение от yanev1990 » 04 юли 2010, 11:50

Един познат с Ауди 100 турбо дизел му дръпна вода и сам го отвори - оказа се крива биела на един от цилиндрите.Бутало с биела за 100 лв, сам си го събира и до ден днешен няма проблем :) А тези цени на тия майстори нямам думи....И като се има в предвид че доста от тях не могат да направят съотношението цена - качество на работата че и ти да си доволен накрая...
Когато на готин човек му е кофти, това е блус.Когато на кофти човек му е готино, това е чалга.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта