теч масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

теч масло

Мнение от driv3r » 14 мар 2010, 23:30

Здравейте колеги болката ми е следната смених маслото и след 1000-1500 км взе да тече масло от някаде предполагам от някоя гарнитура и понеже ако го источа за да си сменя гарнитурката не е добре после да се сипва отново това масло има ли някакви добавки които евентуално могат да спрат теча и някой ползвал ли е за да каже своето мнение . Благодаря предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 15 мар 2010, 00:06

Първо локализирай откъде е теча, може да не се налага точене. Дори и да се налага, няма никакъв проблем маслото да се източи и пак да се налее.
Не слагай гадории в маслото, не знаеш какво друго освен теча ще запуши. Ако те мързи или не можеш плати на някой да го свърши, но не слагай нищо.

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от driv3r » 16 мар 2010, 22:31

оказа се семеринга не разбирам много ама доколкото разбрах тея оплътнения се намират на коляновия вал или на разпределителния проблема е че капе много близо до динамото и се притеснявам да не се прецака нещо , страшна ли е много тази повреда ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 16 мар 2010, 22:52

Семерингата е във рамките на 10лв, сменя се сравнително лесно от запознат човек. Не се точи маслото. Все пак ако не си сигурен във себе си закарай я някъде да я сменят.

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от driv3r » 17 мар 2010, 11:09

Ами на мен ми казаха, че трябва да се сваля ремъка и ролките и от там цената за труда много скача

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 17 мар 2010, 14:58

Еми трябва. На генератора нищо му няма, обаче ако попадне върху агренажния ремък...... лошо.
Боклуците за спиране на течове, действат при теч от гарнитура, но не и на семеринга.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта