Дърпа въздух - идеи

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Дърпа въздух - идеи

Мнение от boby » 28 фев 2010, 20:34

От няколко седмици забелязвам че когато мотора загрее оборотите стават непостоянни падат до 400 вдигат се до 1000 и така няколко пъти докато се установят на 800, след оглед на мотора се чува едно леко съскане но тъй като мотора леко трака :D не мога да установя от къде идва. Мотора ми е 1,4 PTE чува се от задната страна, има ли друг начин да се разбере от къде дърпа въздух освен на слух? Ето такъв е мотора Изображение
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от HACKO » 28 фев 2010, 20:55

В общи линии няма алгоритъм, просто провери всички вакумни съединения около инджекциона и всмукателния колектор, сервото на спирачките също може да прави проблем.

П.П. Много интересна комбинация, CVH 1.4 пълна инджекция, за пръв път виждам. _friends_

Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от boby » 28 фев 2010, 21:20

Мерси колега за бързият отговор, до другият уикенд ще я карам и ще се опитам на слух да определя от къде идва. Като прещипа маркуча за въздуха се чува по силно ама много е шумен тоя мотор :D :D
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от HACKO » 28 фев 2010, 21:31

А ще те затрудни ли, да погледнеш кода на д-ля, на блока до генератора под номера на д-ля три или четири символа, интересно ми е.

Mr.StealboY
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 21 фев 2008, 21:54
Модел на автомобила: RS1600
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от Mr.StealboY » 28 фев 2010, 23:18

F4B

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от HACKO » 01 мар 2010, 00:05

OK

Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от boby » 01 мар 2010, 20:16

За този номер ли става въпрос ? Изображение
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от HACKO » 01 мар 2010, 22:02

Не, малко по-нагоре, не е отливка а е набит. Междувременно Mr.StealboY ме светна, явно са много малка серия, и после е Зетека.

vasko__2
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 15 яну 2010, 18:45
Модел на автомобила: tranzit
Status: Извън линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от vasko__2 » 03 мар 2010, 18:36

Лесно се разбира откъде смуче: Взимаш спрей за почистване на карбуратори( обезмаслител също става) и пръскаш. Следиш къде ще промени оборотите като пръснеш. С WD-40 не става.

Потребителски аватар
boby
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
Местоположение: СО
Status: Извън линия

Re: Дърпа въздух - идеи

Мнение от boby » 07 мар 2010, 21:09

Благодаря на всички за мненията проблема го реших, оказа се спукано по дължина маркуче което излиза от някакъв клапан за маслени пари и влиза във всмукателния колектор посредством един троиник.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта