проблем със форт ескорт 1987 1.4
- garrik
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2009, 12:30
- Модел на автомобила: Ford eskort 1.4 карбуратор 1987 междинка
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
проблем със форт ескорт 1987 1.4
карам ескорт от скоро но ми създава големи грижи.вярно колата не е първа младост, карали я като такси,всичко беше скапано.криво ляво я постегнах и тръгна.сега искам да питам защо тече масло от семерината на распределителния вал след като я смених.карбуратора може ли да се оправи защото работи само на газ,отначало работеше и на бензин но много прекъсваше.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със форт ескорт 1987 1.4
Дай малко по-конкрекни въпроси....
Може да си купил семеринг менте,може да не е монтиран както трябва и т.н.....
За карбуратора също,дай повечко предистория,само "прекъсва"
-не помага....????????
Може да си купил семеринг менте,може да не е монтиран както трябва и т.н.....
За карбуратора също,дай повечко предистория,само "прекъсва"

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем със форД ескорт 1987 1.4
Кой ти сменява семерината?
Имаше ли вкопано на шайбата?
Имаше ли вкопано на шайбата?
- garrik
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2009, 12:30
- Модел на автомобила: Ford eskort 1.4 карбуратор 1987 междинка
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проблем със форт ескорт 1987 1.4
носих я на майстор,препоръча ми го колега,сменихме масло,маслообирачи,маслен и въздушен филтър.тампон на скоростната кутия.аз съм с апутирана дясна ръка,карам без проблем но да питам има ли автом.скоростна кутия за този модел форд. карбуратора саго карали само на газ,но сега през зимата не става замръзва изпарителя.двигателя прави много конденс това само от късите растояния лие или са заминали и сигментите.отначало ми гореше много около 18-20 газ.ходих на анализатор оттам разхода падна на около 8-9 газ.незнам малко лие или много.забравих да спомена че това се отнася за извън градско каране със около 80-100км.час;също вакуумрегулатора бе изолиран защото мембраната му била скъсана.миналата седмица се скъса двуцевката,но не точно а там където минава под двигателя.сега не знам от къде да започна.A за карбуратора нищо не знам като пред история само предполагам.Същият майстор почиства карборатора обаче ми каза да търся нов.Иначе на газ работи перфектно а на бензин кюфка пафка работи на колкото цилиндри си иска.Да ли ще се оправи ако го занеса на ултра звук.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със форт ескорт 1987 1.4
Може карбуратора да е заминал,щом ти е казал нов,но може и да се рециклира(ако има живец...),на газ може да караш и без карбуратор той не играе голяма роля,но на бензин всичко трябва да е на "6" за да ти работи,ако си от София мога да ти препоръчам майстор който не взима скъпо....,също този вакуумрегулатор трябва да се оправи за да работи на бензин!Почваш да отстраняваш проблемите един по един,това с конденза е и от късите разтояния,компресия мерил ли си?!
- garrik
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2009, 12:30
- Модел на автомобила: Ford eskort 1.4 карбуратор 1987 междинка
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проблем със форт ескорт 1987 1.4
намерих карборатор но е от 1.6 за 40 лв.Не знам дали ще стане ако прехвърля жингльорите,или да го оставя така то ще си покаже.Даже карборатора е със филтърната кутия и всички маркучи.Съжалявам колега но съм от Русе.То така и ще стане едно по едно няма как,но пък ми се кара.Не съм мерил компресия но колата си върви прилично за 1.4 мотор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта