Страница 1 от 1
стрнна работа с ескорт
Публикувано: 08 ное 2005, 11:42
от S>G>Bankov
вчера ме хвана музата и реших да ремонтирам на вратата на водача не ми работи зъба за алармата смъкнах го и видях че има само + и маса не беше от там и разглобих таблото и о изненада

намерих три броя от онези кутиики с два диода зелен и червен иключ за степени дето си работят а имам такъв същия и под пепелника та нормално ли е

да пита аз
Re: стрнна работа с ескорт
Публикувано: 11 ное 2005, 15:13
от paci
Mалиии, всичко е надоло с главата в писането ти !!!
Ако така си тръгнал и с кабелите по-добре
НЕ ПИПАЙ
На кое викаш "зъба за алармата" ?
Ако е бутона на вратата, той просто затваря веригата през шасито т.е. замасява. Виж му контактите и почисти.
Гледам още нямаше отговор, значи не съм малоумен та неможах да разбера какъв е проблема.
Некви кутиики, лампички .....

Публикувано: 11 ное 2005, 19:08
от fiestaracing
Преди да се сдобия спървата ФИЕСТА карах ЛАДА с аларма самоделка!!!Имаше същите проблеми които реших така:
кабел по кабел,мултицет,пробна лампа,и 2 дни гимнастически упражнения,1 акумулатор и мноооого нерви!!!
На втория ден вече нямаше аларма но всичко беше ОК
Re: стрнна работа с ескорт
Публикувано: 14 ное 2005, 09:56
от S>G>Bankov
paci написа:Mалиии, всичко е надоло с главата в писането ти !!!
:
Сори paci ама ми е трудно да ги описвам тези неща аз съм само икономист ако бях инжинер сигорно щеше да ми е по лесно ама
та тези кутиики са някакви датчици които като мрръднеш покраи тях и светват от зелено в червенота въпроса ми беше не са ли много

Re: стрнна работа с ескорт
Публикувано: 14 ное 2005, 13:18
от stangen
S>G>Bankov написа:paci написа:Mалиии, всичко е надоло с главата в писането ти !!!
:
Сори paci ама ми е трудно да ги описвам тези неща аз съм само икономист ако бях инжинер сигорно щеше да ми е по лесно ама
та тези кутиики са някакви датчици които като мрръднеш покраи тях и светват от зелено в червенота въпроса ми беше не са ли много

Тази кутийка с светодиода е така наречения шок датчик на алармата ! Щом са два единият се задейства при промяна на ъгъла на колата а другият при вибрация(удар,разклащане) ! Поне така си мисля аз!