Утечка
Публикувано: 10 дек 2018, 09:35
Забелязах че имам утечка около 240-250 ма.
Нямам проблем с паленето,Форд транзит кънект,акумулатора е нов и голям и носи на бой.Но е дразнещо.
Вчера си поиграх и установих че утечката идва от токов кръг с предпазител 7.5 Ампера F48
На капака пише да гледам в менуала,на намеренето в нета ,пише че е за gem модул Vbat ...махнах предпазителя,проверих всичко и единственото което не работи е климатика и клапата за вентилация вън/вътре.
Подозирам че аз съм виновен за тази утечка.Есента имах теч на фреон от датчика за ниско налягане на климатика.Нямаше никъде наличен,и взех от морга от фокус 1 ,някакъв.Външно се различават ,на транзита е два пъти по голям,но и двата са трипроводни или четири.Климатика си работи нормално.Не ми се занимаваше вчера да откачвам корите отдолу да махна буксата,но подозирам че там е проблема.
Та да съм сигурен,някой да знае точно какво има вързано на този токов кръг .Форд кънект ,1.8 дураторк 2008 г.дизел F48

Нямам проблем с паленето,Форд транзит кънект,акумулатора е нов и голям и носи на бой.Но е дразнещо.
Вчера си поиграх и установих че утечката идва от токов кръг с предпазител 7.5 Ампера F48
На капака пише да гледам в менуала,на намеренето в нета ,пише че е за gem модул Vbat ...махнах предпазителя,проверих всичко и единственото което не работи е климатика и клапата за вентилация вън/вътре.
Подозирам че аз съм виновен за тази утечка.Есента имах теч на фреон от датчика за ниско налягане на климатика.Нямаше никъде наличен,и взех от морга от фокус 1 ,някакъв.Външно се различават ,на транзита е два пъти по голям,но и двата са трипроводни или четири.Климатика си работи нормално.Не ми се занимаваше вчера да откачвам корите отдолу да махна буксата,но подозирам че там е проблема.
Та да съм сигурен,някой да знае точно какво има вързано на този токов кръг .Форд кънект ,1.8 дураторк 2008 г.дизел F48
