Страница 1 от 1

Ел и двигателен проблем Ford Focus

Публикувано: 16 мар 2017, 21:36
от velina.ivanova
Привет, колеги,

Имам Ford Focus 1999 г., бензин/газ, 115 к. с., 1,8 двигател.
Имам следните проблеми, от които ми идва да си запаля колата :D
Мисля, че ми се губи 4-ти цилиндър, свещи - нови, бобина на 2 г., кабели - нови, но когато извадя кабела, колата не си променя звука като на другите цилиндри. Свеща е суха и чиста, а останалите са с хубав, керемиден цвят. Когато я запаля сутрин, гасне. На диагностиката изкара проблем с датчик на колянов вал - смениха ги и двата. Смених и дебитомера. В момента, в който разкача и закача акумулатора падат оборотите, а когато разкача дебитомера, ги държи равномерно на около 1000 об/мин.
Някой имал ли е подобен проблем, как се е справил или поне някакви идеи на какво би могло да се дължи постоянното натрупване на грешки, изчезналият цилиндър и губенето на обороти?
Пари - капут
mechanic-smile
Мерси предварително!

Re: Ел и двигателен проблем Ford Focus

Публикувано: 16 мар 2017, 21:42
от dmastard
Залагам на прескочил/неправилно зацепен ремък

Re: Ел и двигателен проблем Ford Focus

Публикувано: 17 мар 2017, 17:29
от bodurov
Колега ,не че съм разбирач ,ама що не закачиш една друга бобина за проба.Казваш 2г.била .Аз за толкова време две смених,докато не смених и свещите.

Re: Ел и двигателен проблем Ford Focus

Публикувано: 17 мар 2017, 22:11
от Didibao
А как ви се струва проблем с клапани или смучене на въздух? Всичко това се установява много лесно по принцип но трябва да се обърне внимание.

Re: Ел и двигателен проблем Ford Focus

Публикувано: 17 мар 2017, 23:03
от velina.ivanova
Ами аз, когато сменяхме ремък и ролки, се врях при майстора и видях, че го сложи по предишни белези и втори майстор каза ,че не било прескочил зъб ( тя от преди това си прави въртел колата и в един момент й изгоря бензиновата помпа, та кат' ми я сменяха, ми прецакаха нивото на бензина..)
За колегата с бобината - ще пробвам, не ми коства кой знае какво. Ще взема нова и ако не се промени нещо, ще я върна.
За клапана и смученето на въздух нямам идея. Все пак не трябва ли да има някакво горене ?
Аз с колата съм минал към 90 000 км на газ, та всеки вика, че е запушена дюзата . Проблема е, че при който и да отида почва с " ееее то Фокус" и "еееееее то това е завряно на майката в задните части" и затова ще намеря начин пустата дюза да я сваля сам, ако не е кой знае каква философия и да я занеса на крак да я види някой без да иска половин заплата за сваляне :(
Хора писна ми от идиотизми. Козата си сака пръч, обаче аз колкото пъти на различни я карам и всеки башка луд ме прави ..
:twistednew: