Страница 1 от 1
Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 18:06
от gibson58
Здравейте,
опрях до форума,защото ми писна да обикалям от
диагностик на друг
диагностик.Проблема е ,че Форда 1,6 карбуратор с (АГУ) не пали като падне температурата под - 3,4 градуса.
Но само първото палене сутрин,ако колата е палена ,после пали винаги през целият ден.Ходих до няколко сервиза и уж я направят и след няма и 2 седмици и пак същото.Сменил съм и свещи и кабели и съм с добър акумулатор.Та искам да ви питам дали някой знае и може да ме насочи към сервиз в софия ,в който поне малко си разбират от работата и наистина могат да оправят една стара кола .
Благодаря!
П.С. забравих да спомена,че съм сменил и стартера с редуктурен.
Re: Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 18:26
от opex
проблема ти не опира до електротехник, а до настройка на въздушната смес за студено първо палене. /според мен/
Re: Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 18:28
от HACKO
А защо ходиш на електротехник, това не е за електротехник.
На газ пали ли? Карбуратора с ръчен или автоматичен смукач е?
Проблема може да е и във Бензиновата помпа, просмукано платно или повредено клапанче, но тези помпи не подлежат на ремонт.
Все механични проблеми

Re: Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 18:43
от gibson58
Под ел.техник имах в предвид диагностик(не се изразих правилно)

.
Преди на газ палеше ,но вече и на газ не пали.
Този проблем ми е от доста време и както споменах ходих 2-3 пъти по диагностици и не я направиха, и не ми се даваха вече излишни пари ,и си палех на газ ,но само когато откаже на бензин.Смукача е автоматичен.
Насочете ме към някой ,който може да я оправи,но предвид стойността на колата и да не съдира по 2 кожи.

нали!
Re: Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 19:09
от gibson58
Един въпрос в страни от темата:
Как се свалят на двувратка лайсните на покрива,които предполагам са за багажник ?Че ми се мокри тавана а улеите за изтичане на шибедаха са отпушени(проверено).
Re: Ескорт проблем с паленето!
Публикувано: 13 дек 2012, 19:35
от HACKO
Че какво ще ти кажат на диагностика, 90% съвременните диагностици не са и чували за истинската диагностика, каквато ти трябва на тебе. Четенето на грешки в копютъра, който при тебе липсва, не е диагностика.
Както казах, ако бензиновата помпа е наред, следващия виновник е автоматичния смукач (не затваря). На студено отвори капака на въздушния филтър и виж клапата в какво положение е, трябва да е затворена.
Въпреки че по въпроса за лайсните трябва да си пуснеш отделна тема в съответния раздел, ще ти кажа. Лайсните са само декорация, закопчани са за ръба. Багажника се захваща на други места, под уплънтенията на вратите.