Мондео МК2: Смяна на копчето за вентилатор
Публикувано: 04 окт 2012, 10:05
Имах лек проблем да нямеря необходимите инструкции на едно място. Затова пускам няколко снимки, ако на някой колега са му от полза.
Необходими инструменти: кръстати отверки - дълга и къса, еврейски звезди. Естесвено, резервен бутон
:

Стъпка 1. Сваляне на касетофона
Има специални скоби за целта. Въпреки това, вършат перфектна работа и 4 тела. Аз използвах 4 стари електроди, които намерих както си вървях по улицата. Поставят се така:

В последствие се разпъват навън и същевременно към вас. Касетофона би трябвало да излезе. Механизмът е доста прост. Отзад има метални щипки, които се свиват навътре. Щипките са метални и няма риска да счупите нещо. Все пак пластмасата отвън трябва да се пази от надиране. Ето как изглежда отвътре, с пъхнат 1 брой тел:

След като се извади касетофона се разкачат всички букси отзад, също и антената.
Стъпка 2. Изваждане на запалката и пепелника
Става много лесно. Пепелника се отваря и изтегля с ръка. Запалката се маха. С ръка се маха и пластмасата около нея.
Стъпка 3. Развиване на винтовете, поддържащи средната конзола.
Развиват се винтовете, 6 на брой, както са оградени на следващата снимка.

За тези зад радиото е нужна по-къса отверка. Те са малко по навътре:

Стъпка 4. Разкачане на подлакътника
Това е необходимо, защото има риск да счупите едно пластмасово нещо. На моята кола, някой не се е съобразил и някога си е било счупено. Както и да е, става лесно. На дъното на жабката на подлакътника има 3 винта. Просто се развиват. Целият подлакътник се издърва с около 5-10 см назад и се отваря място за работа:

Стъпка 5. Издърпване на конзолата с врътките
Вече би трябвало да може свободно да се издърпа напред конзолата заедно с всички кабели.
Стъпка 6. Смяна на копчето
Копчето е завито с 1 брой винт - еврейска звезда. Отвива винта:

Разкачат се всички кабели и маркучетата. Бутона се завърта по или обратно на часовниковата стрелка преди да се издърпа навън.
Сглабянето става следвайки стъпките наобратно.
Надявам се да съм бил полезен на някого. Успех
.
Необходими инструменти: кръстати отверки - дълга и къса, еврейски звезди. Естесвено, резервен бутон


Стъпка 1. Сваляне на касетофона
Има специални скоби за целта. Въпреки това, вършат перфектна работа и 4 тела. Аз използвах 4 стари електроди, които намерих както си вървях по улицата. Поставят се така:

В последствие се разпъват навън и същевременно към вас. Касетофона би трябвало да излезе. Механизмът е доста прост. Отзад има метални щипки, които се свиват навътре. Щипките са метални и няма риска да счупите нещо. Все пак пластмасата отвън трябва да се пази от надиране. Ето как изглежда отвътре, с пъхнат 1 брой тел:

След като се извади касетофона се разкачат всички букси отзад, също и антената.
Стъпка 2. Изваждане на запалката и пепелника
Става много лесно. Пепелника се отваря и изтегля с ръка. Запалката се маха. С ръка се маха и пластмасата около нея.
Стъпка 3. Развиване на винтовете, поддържащи средната конзола.
Развиват се винтовете, 6 на брой, както са оградени на следващата снимка.

За тези зад радиото е нужна по-къса отверка. Те са малко по навътре:

Стъпка 4. Разкачане на подлакътника
Това е необходимо, защото има риск да счупите едно пластмасово нещо. На моята кола, някой не се е съобразил и някога си е било счупено. Както и да е, става лесно. На дъното на жабката на подлакътника има 3 винта. Просто се развиват. Целият подлакътник се издърва с около 5-10 см назад и се отваря място за работа:

Стъпка 5. Издърпване на конзолата с врътките
Вече би трябвало да може свободно да се издърпа напред конзолата заедно с всички кабели.
Стъпка 6. Смяна на копчето
Копчето е завито с 1 брой винт - еврейска звезда. Отвива винта:

Разкачат се всички кабели и маркучетата. Бутона се завърта по или обратно на часовниковата стрелка преди да се издърпа навън.
Сглабянето става следвайки стъпките наобратно.
Надявам се да съм бил полезен на някого. Успех
