Висока консумация на ток 24А ?
Публикувано: 31 юли 2012, 09:58
Здравейте колеги един въпрос с повишена трудност към ЕЛИКТРИЧАРИТЕ!
'92 Ескорт 1.8 105кс DOHC
Такааа проблема започна през зимата, когато колата уж от време на време не искаше да загрява.(стрелката седи под норм). Тъй като бях сменял радиатор, и термостат си мислех че е от това. Смяна на още 2 термостата ама не би. Времето се затопли пак така. Почнах да си мисля че дачика остава на сухо(той работи - сварих го
).Интересното е че перката включва а температурата която показва е пак под норм, т.е. колата си загрява нормално. Имало е случаи 2-3 дена да показва и нормална температура. С идването на жегите установих че коато показанието на температурата е ниско в момента на включване на вентилатора оборотомера подскача със 100 оборота след което оборотите падат на 300 колата тресе и изгасва. Първо си помислих че вентилатора дърпа много ток и колата угасва, защото ако поддържам 1500 обората с леки прекъсвания мотора работи. Естествено си имам и проблема с незавъртащия стартер при топъл мотор ама той е от години и все го дебна, въпреки че напоследък доста зачести.(направих профилактика на стартера- нови четки, втулки, смазване и пак го прави.) За белязах че когато не иска да запали ако я оставя на контакт 20-тина секунди преди да завъртя - колата си завърта от рас. Това което ме алармира беше че един ден гледам, няма я едната капачка на акумулатора - 1-ва от към +. Вгледах се - а тя избита(резбата си седи а горната част я няма.
) Отидох при продавача и той мери с амперклещи и без консуматори при работещ мотор мери 24А консумация
(генератора зарежда нормално)Стандартната консумация би трябвало да е 4-5-6А. Вчера гледам избита 1-ва тапа от към минус клемата. Акумулатора не загрява!. И последната аномалия, когато умре стрелката на температурата, колата става мудна и е със занижена мощност.
Извинявам се за дългия пост, но симптомите са много.Дано няко се закачи за някой.
Моля помогнете да нахраня Форд-а с .... ТОК.
'92 Ескорт 1.8 105кс DOHC
Такааа проблема започна през зимата, когато колата уж от време на време не искаше да загрява.(стрелката седи под норм). Тъй като бях сменял радиатор, и термостат си мислех че е от това. Смяна на още 2 термостата ама не би. Времето се затопли пак така. Почнах да си мисля че дачика остава на сухо(той работи - сварих го



Извинявам се за дългия пост, но симптомите са много.Дано няко се закачи за някой.
Моля помогнете да нахраня Форд-а с .... ТОК.