Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Привет колеги.Ето един от поредните проблеми напоследък. Преди 2 часа се прибирам от работа и минах до пазара ( София, Красна Поляна) и тъкмо паркирам и колата угасна (за 2 год. ведннъж ми е гаснала поради липса на гориво
) Бре въртя, припалва на 200-300 оборота и ,като дам газ гасне. (На бензин съм). Така няколко пъти но няма палене. Направи ми впечатление,че не чувам звук откъм резервоара, бензиновата помпа явно не включва.Зарязах я там,наблизо живея. Та на какво се дължи това? Дали от жегата нещо не ще да включи или си е заминала тотално.... Моля за помощ,ако някой се е сблъсквал с този проблем.

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Колега провери бензиновата помпа дали върти, за това ти трябва още един човек препоръчително е. Вдигни задните седалки така че да си точно над помпата, наотсри ушите и някой само да даде на контакт.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Току що това направих.Помпата не върти не дава и никакъв звук. Проверих бушоните,всичко е наред. Но отзад никакъв шум. За смяна на сонда+ бензинова помпа съм май?essex написа:Колега провери бензиновата помпа дали върти, за това ти трябва още един човек препоръчително е. Вдигни задните седалки така че да си точно над помпата, наотсри ушите и някой само да даде на контакт.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Карането "на резерва" обикновено води до изгаряне на помпата - липсва охлаждане на корпуса. Виждал съм помпа, която от прегряване беше разтопила пластмасата, в която е закрепена, и се беше изкривила на една страна. Имал съм и случаи със слаба връзка в буксата, добре че не свалих резервоара, за да вадя помпата - първо премерих дали не е изгоряла, пробвах я директно от акумулатор (работеше си нормално) и като включих пак буксата, тя взе, че тръгна.freeqwerty написа:Току що това направих.Помпата не върти не дава и никакъв звук. Проверих бушоните,всичко е наред. Но отзад никакъв шум. За смяна на сонда+ бензинова помпа съм май?essex написа:Колега провери бензиновата помпа дали върти, за това ти трябва още един човек препоръчително е. Вдигни задните седалки така че да си точно над помпата, наотсри ушите и някой само да даде на контакт.
Провери, дали отива напрежение до буксата, дали помпата върти при подаване на ток директно от акумулатора и чак тогава, ако не работи, сваляй и сменяй.
И карай винаги с едни поне 10-15 литра в резервоара - като се плискат насам-натам, да я охлаждат. Особено, ако караш на газ, а майсторът газаджия си е оставил ръцете и не е прекарал помпата през реле.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Значи цял следобяд се занимавам и ето резултата.Свалих помпата с 300 зора,оказа се че работи.Тествах я на акумулатора. Проверих дали идва ток до куплунга,но идва само до нивомера за горивото.Та сега въпроса е от къде тръгва тази жица,може би от бушоните,но те са здрави всичките.Ако е прекъсната да я подменя с друга.Мнения? 

-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Колега причините,може да са няколко,значи по принцип ескортите много страдат от бушонните табла,това е една от възможните причини,тоест лоши връзки,друга по-вероятна е релето на помпата провери и него и трета за,която се сещам е за изключвателя,който се задейства при удар и изключа автоматично помпата,доколкото знам се намира в левият калник от вътрешната страна в купето там имаш кора,която се маха и трябва да го видиш тоя прекъсвач,предполагам е с бутон ,който се натиска
Последна промяна от men1977 на 16 юни 2012, 18:49, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
men1977 написа:Колега причините,може да са няколко,значи по принцип ескортите много страдат от бушонните табла,това е една от възможните причини,тоест лоши връзки,друга по-вероятна е релето на помпата провери и него и трета за,която се сещам е за изключвателя,който се задейства при удар и изключа автоматично помпата,доколкото знам се намира в левият калник от вътрешната страна в купето там имаш кора,която се маха и трябва да го видиш тоя включвател,предполагам е с бутон ,който се натиска
Да намерих го това реле,което е до левия крак на шофьора натиснах го няколко пъти,но не силно но нямаше резултат.А ,ако е реле как да го проверя (то мисля,че беше зад бушоните),нямам мултицет,ако с него може да се замери. А не искам да ходя по майстори,че и те са като мен сигурно.

-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
То това в калника не е реле,а инерционен прекъсвач,но щом си го натискал и няма ефект значи отпада и остава проблема да е в релето за помпата,което е както си казал в кутията при бушоните и проблем със самото табло,но аз лично мисля,че 99% е релето
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
То утре няма от къде да го взема,ще остане за понеделник.А евентуално нещо за цвят да ми кажете,как да го позная кое реле е? Или ред,поредност....?
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Оправи се ей така от самосебе си може би. Реших да погледна релетата и свалих панела на долу с бушоните и реших пак да дам на контакт преди да бърникам по релетата и помпата взе,че проработи. Така се оправи моя проблем с недостига на ток до помпата. Поне за сега се оправи де.
А докато се занимавах с помпата явно нещо съм насмел,разместил и сега не ми работи стрелката за бензина. Но това не е толкова проблемно за мен.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Другия път, като ти направи проблем, риташ с Левия крак таблото отдолу и пробваш отново. Това е пословичния проблем със спойките на таблото при Ескортите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
HACKO написа:Другия път, като ти направи проблем, риташ с Левия крак таблото отдолу и пробваш отново. Това е пословичния проблем със спойките на таблото при Ескортите.
Само внимавай каде риташ да си неритнеш колата за скраб.

Но само да ти кажа за помпите имай на впредвид че тези помпи имат свойството да работят с по малък дебит,тоест ти сваляш помпата тя върти гледаш уж всичко ок,но не може да достави необходимото налягане за дюзите.
Поздрави от мен.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Най-опасно е ако си със джапанки и си пресрещнеш Палеца 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
То не са дюзи то е бензинkoinov_bg написа:HACKO написа:Другия път, като ти направи проблем, риташ с Левия крак таблото отдолу и пробваш отново. Това е пословичния проблем със спойките на таблото при Ескортите.
Само внимавай каде риташ да си неритнеш колата за скраб.
Но само да ти кажа за помпите имай на впредвид че тези помпи имат свойството да работят с по малък дебит,тоест ти сваляш помпата тя върти гледаш уж всичко ок,но не може да достави необходимото налягане за дюзите.
Поздрави от мен.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Това е на добре, значи помпата работи и се управлява правилно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 964
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
HACKO написа:Това е на добре, значи помпата работи и се управлява правилно.
Помпата работи след като се загаси двигателя ли?
Не мисля че така трябва да е но...

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Не съм прочел правилно
помислих, че като дадеш на контакт. Не знам това какво ще да е.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Пробвай като спреш и веднага да отвориш капачката на резервоара ако шума изчезне значи не е наред нещо с отдушника.И забележи дали надува или засмуква капачката.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Не, помпата изключва,но като загася двигателя идва един лек шум.Дали не е заради това,че отказа да ми работи нивомера на горивото..?Major_Koenig написа:HACKO написа:Това е на добре, значи помпата работи и се управлява правилно.
Помпата работи след като се загаси двигателя ли?
Не мисля че така трябва да е но...
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Изведнъж отказа да пали Ескорт 16V, 1.8, 92 г.
Днес пак същия проблем!!! Забелязах,че ми угасна на ниски обороти,т.е на 2-ра с 5 км/ч. примерно. Отказа да работи бензиновата помпа,а и до стартера никакъв ток! Заритах табло с бушоните и след 6-7 сериозни ритника всички токове си дойдоха,кошника запали.
Последна промяна от freeqwerty на 21 юли 2012, 15:31, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта