Грешки от диагностика на мондео
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Грешки от диагностика на мондео
Днес правих малко диагностика на мондеото да видя какви грешки записва, оказаха се следните:
327 EGR (EGRP/EVP/PFE/DPFE) circuit below minimum voltage
519 Power Steering Pressure (PSP) switch circuit open KOEO
341 Octane adjust service pin open - Според аутодата е вързан към земя, не знам как трябва да е.
117 Engine Coolant Temp (ECT) sensor circuit below minimum voltage/ 254°F indicated
За егр клапана ясно, откачен и затова дава грешка за него, PSP суйча би трябвало да е датчика който е на тръбите на хидравликата, явно е сдал багажа, имам друг ще тествам, буксата за октановото число нещо не ми е ясна как е вързана към земя и явно ECT датчика е извън параметри щом го дава като грешка, главно ме интересува за буксата за октаново число някой да даде мнение.
Имаше още няколко грешки, но не ги записах, че много кофти работа е това да ги дебнеш.
327 EGR (EGRP/EVP/PFE/DPFE) circuit below minimum voltage
519 Power Steering Pressure (PSP) switch circuit open KOEO
341 Octane adjust service pin open - Според аутодата е вързан към земя, не знам как трябва да е.
117 Engine Coolant Temp (ECT) sensor circuit below minimum voltage/ 254°F indicated
За егр клапана ясно, откачен и затова дава грешка за него, PSP суйча би трябвало да е датчика който е на тръбите на хидравликата, явно е сдал багажа, имам друг ще тествам, буксата за октановото число нещо не ми е ясна как е вързана към земя и явно ECT датчика е извън параметри щом го дава като грешка, главно ме интересува за буксата за октаново число някой да даде мнение.
Имаше още няколко грешки, но не ги записах, че много кофти работа е това да ги дебнеш.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Грешки от диагностика на мондео
За ЕГР-а - когато е физически запушен (тръбите) няма проблем соленоида да си остане включен - просто няма да вкарва грешки в компа.
Датчика за налягане на хидравликата - той е постоянно отворен - затваря само при високо налягане, така дава сигнал на компа да вкара повече гориво а да повиши оборотите. КОЕО значи "на контакт, без да работи двигателя" и няма как да въртиш волана, че да го засече. При KOER (на контакт, двигателя работи) има "сигнал" от компютъра светване на светодиода/ при който трябва да се завърти волана на ляво на дясно и така го засича - просто при КОЕО не са го махнали от процедурата. Ескорта ми нямаше дори хидравлика, но пак го искаше.
Октан аджъстера е куплунг, почти винаги бял с едно кабелче като мост, някъде около казанчето за хидравличната течност е, трябва да е замостено за да е за А95 бензин, ако не е е за А92.
За датчика за температурата на антифриза - той се проверява като се "свари" в тенджера със закачен мултицет на омове и термометър за следене на температурата. Но виж дали някъде кабелите към него не са дали на късо, че много ме съмнява да е нещо такова.
п.с. как си прочете грешките?
Датчика за налягане на хидравликата - той е постоянно отворен - затваря само при високо налягане, така дава сигнал на компа да вкара повече гориво а да повиши оборотите. КОЕО значи "на контакт, без да работи двигателя" и няма как да въртиш волана, че да го засече. При KOER (на контакт, двигателя работи) има "сигнал" от компютъра светване на светодиода/ при който трябва да се завърти волана на ляво на дясно и така го засича - просто при КОЕО не са го махнали от процедурата. Ескорта ми нямаше дори хидравлика, но пак го искаше.
Октан аджъстера е куплунг, почти винаги бял с едно кабелче като мост, някъде около казанчето за хидравличната течност е, трябва да е замостено за да е за А95 бензин, ако не е е за А92.
За датчика за температурата на антифриза - той се проверява като се "свари" в тенджера със закачен мултицет на омове и термометър за следене на температурата. Но виж дали някъде кабелите към него не са дали на късо, че много ме съмнява да е нещо такова.
п.с. как си прочете грешките?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Грешки от диагностика на мондео
По стандартния начин с светодиод, и след това в ауто дата, за октан буксата я знам къде е, значи когато е дадена на късо е за 95 гориво, и грешката си е нормална така ли да го разбирам, иначе и аз съм склонен за кабелите на ЕЦТ да мисля, че е проблема, но преди време направих изцяло нова инсталация за дюзите, баипаса и този датчик, ако има проблем е някъде към компа.
Друго да питам като влиза отначало в диагностичен режим тръгва перката на радиатора за момент след което спира, диода свети около 4-5 секунди и започва да дава кодовете, така ли е нормално да влиза в диагностика, впрочем всичките мигания ги записах с телефона и после ги брой, мога да кача и клипа ако има желаещи да помогнат за останалата част от грешките.
Друго да питам като влиза отначало в диагностичен режим тръгва перката на радиатора за момент след което спира, диода свети около 4-5 секунди и започва да дава кодовете, така ли е нормално да влиза в диагностика, впрочем всичките мигания ги записах с телефона и после ги брой, мога да кача и клипа ако има желаещи да помогнат за останалата част от грешките.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта