Страница 1 от 2
проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 14:54
от mary_mj
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 16:35
от varby
Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 19:03
от mary_mj
varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
AБ за акумолатора ли става въпрос??? той е почти нов декември е купуван.
има и нещо ново по проблема - значи когато акумолатора е включен да се зарежда при отваряне на вратите се оказа че купето свети, но нищо друго не реагира. сега изключих зарядното и купето вече не свети
очаквам сега един приятел да погледне и незнам....
цял ден съм забита в четене - даже като ученичка не съм чела толкова

вече почвам да се отчайвам от всичко и всички.....
майстори -ако на колата и няма нищо винаги ще намерят нещо да ти вземат парите, а когато има проблем и наистина не ок всички се дърпат щото незнаят кво да правят - май така излиза....
и благодаря все пак че се отзовахте..
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 19:36
от dreadx
Изглежда, че включваш зарядното на акумулатора, както си е в колата и тогава свети?
Огледай клемите на акумулатора да не са разхлабени нещо, или да не са покрити с някакъв окис. Както и кабелите от клемите - дали са добре притегнати и да не са окислени. При намокряне и наличие на ток се получава електролиза - разграждане на метала и окисляване и в един момент връзката прекъсва.
Твоя акумулатор най-добре да го зареждаш на зарядно извън колата, лошото е че май нямаш волтметър да го премериш.
Има една известна вероятност от автомивката да се е намокрил някой датчик за отворени врати или багажник,
да се е включило осветление и др. консуматори и акумулаторът тотално да се е разредил.
Ако имаш възможност е добре да сложиш акумулатора на друга кола, или да сложиш на твоята за проба друг акумулатор - например от друга кола.
Ако сваляш акумулатора отвиваш и откачаш първо клемата на минуса. Ако започнеш от плюса има опасност да ти опре гаечния ключ някъде по шасито на колата и да направиш късо съединение.
Успех! и пиши после какво е станало.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 20:25
от HACKO
mary_mj написа:
AБ за акумолатора ли става въпрос??? той е почти нов декември е купуван.
..
Ами след като е купуван Декември има добра и лоша новина. Лошата е, че акумулатора има вътрешно прекъсване, добрата е, че това се покрива от гаранцията.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 21:25
от mary_mj
dreadx написа:Изглежда, че включваш зарядното на акумулатора, както си е в колата и тогава свети?
Огледай клемите на акумулатора да не са разхлабени нещо, или да не са покрити с някакъв окис. Както и кабелите от клемите - дали са добре притегнати и да не са окислени. При намокряне и наличие на ток се получава електролиза - разграждане на метала и окисляване и в един момент връзката прекъсва.
Твоя акумулатор най-добре да го зареждаш на зарядно извън колата, лошото е че май нямаш волтметър да го премериш.
Има една известна вероятност от автомивката да се е намокрил някой датчик за отворени врати или багажник,
да се е включило осветление и др. консуматори и акумулаторът тотално да се е разредил.
Ако имаш възможност е добре да сложиш акумулатора на друга кола, или да сложиш на твоята за проба друг акумулатор - например от друга кола.
Ако сваляш акумулатора отвиваш и откачаш първо клемата на минуса. Ако започнеш от плюса има опасност да ти опре гаечния ключ някъде по шасито на колата и да направиш късо съединение.
Успех! и пиши после какво е станало.
направо ме заби!! как първо минусите?!?!?!? имам един майстор на когото имам доверие горе долу и сега май трябва да остана и без него..

преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
както и да е утре е Ден за Майстори..
от началото на зимата има някакъв проблем първо акумулатора, после подгряването и т.н до "форд и циганин зимата не работят" (без да искам да обиждам никого)
и за всички колата беше ок май освен за мен.
утре ще видим какво ще открият и ще споделя
засега лека вечер и още веднъж Благодаря
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 21:51
от diesel1.6
varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
Попълни си профила - от кой град си, снимка, още снимки...
Някой може да излезе да ти е съсед и да спести писането тук.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 19 мар 2012, 22:10
от mary_mj
diesel1.6 написа:varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
Попълни си профила - от кой град си, снимка, още снимки...
Някой може да излезе да ти е съсед и да спести писането тук.
благодаря за бележката

Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 01:54
от opex
Никога не включвай акумулатор на зарядно докато е свързан към кабелите на колата.
приказките за форд и циганин ги разпространяват простите майстори - тия фордове имат нужда от елементарна и евтина поддръжка, само да е навременна и изкарват минимум 2 пъти повече километри без ремонт отколкото други коли наоколо от тия периоди ако ще да са аудита, бмв-та, голфове или повечето мерцедеси (без някои дизели може би) - ако някой абдал я е поддържал и майстора и е глупав верно и чеп за зеле няма да става от него

Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 08:08
от dreadx
mary_mj написа:
преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
О значи имаш и някаква утечка, дето ти изяжда тока от акумулатора през нощта, и затова е трябвало да го откачаш - ама то и нов акумулатор да сложиш само дето няма да свършва за 1 нощ, а за 5 -- защо не питаш майстора да потърси проблема? Първо да търси по радиото, алармата - неща, които допълнително са ашладисвани към колата. Може и лампата в багажника да се е прецакал датчика на вратата и да свети цялата нощ. Трябва да се провери както консумацията в покой, така и зареждането когато е запален двигателят.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 11:18
от mary_mj
dreadx написа:mary_mj написа:
преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
О значи имаш и някаква утечка, дето ти изяжда тока от акумулатора през нощта, и затова е трябвало да го откачаш - ама то и нов акумулатор да сложиш само дето няма да свършва за 1 нощ, а за 5 -- защо не питаш майстора да потърси проблема? Първо да търси по радиото, алармата - неща, които допълнително са ашладисвани към колата. Може и лампата в багажника да се е прецакал датчика на вратата и да свети цялата нощ. Трябва да се провери както консумацията в покой, така и зареждането когато е запален двигателят.
до сега не са ми открили къде е проблема минала съм може би 3-4 майстора и всички казват че няма проблем обаче за мен проблем със сигурност има въпроса е кой и кога ще го открият.
сутринта я дръпнахме до сервиза и за сега чакам да се обадят да видим кво ще стане. а по между това може и друг проблем да се отвори понеже докато я дърпахме нещо блокира спирачката - крачната се втвърди направо а ръчната отказа, освен това и кормилото нещо трудно се въртеше.... дано не се отвори и там проблем
писна ми вече най- много да я засиля в някое дере и ще се оправят проблемите
незнам обаче защо повечето хора имат негативно мнение за ФОРДа като цяло. пподхвърляния като "нека ти е за урок другият път пак си купи ФОРД" и т.н.
.... и продължавам с чакането за сега
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 11:41
от diesel1.6
Не каза в кой град си. Защото можеше да се намери човек да ти каже какво е повредено за 5 минути - но това си е твоя работа. Имам две версии, ако изключим лесните за виждане неща като повреден алтернатор или постоянно светеща лапма в купето - скапана ненужна аларма или "майсторски" простотии по релето и инсталацията за подгрева.
Проблемите са в лъжите на хората в сервизите и в неспособността ти да ги хванеш.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 11:55
от mary_mj
едва ли ще имам късмета да има някой колега компетентен около мен
от Харманли съм
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 14:13
от opex
Волана е тежък и спирачките са се втвърдили, защото когато двигателя не работи няма серво и не се върти помпата на хидравликата.
Ръчната е спряла да държи, защото вероятно накладките са се сготвили, като си спирала с нея.
Имам подозрение към алтернатора, хубаво е да се види дали той зарежда.
Иначе за намиране дали има утечка и къде е не е нужно да е специално при майстор на коли - никой не знае инсталациите на всички коли. Трябва ти електротехник с подходящ уред, който да знае как да мери!
п.с. мисля, че би трябвало да има съфорумник наблизо.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 16:38
от mary_mj
от 9ч. е в сервиза преди около 2ч. се обадих и каза че е нещо си на динамото и уж беше почти готова но все още чакам.....
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 17:16
от mary_mj
ще се побъркам
60 кинта ми искат за части на динамото кво да правя?!?!?!?!?!?!?!?
или ако някой има нещо може да се договорим става дума за ескорт 1.8 тди 1996 дизел за Харманли- Хасково
моля помагайте...
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 20:44
от opex
Както по-горе писах, че имам съмнения за алтернатора (или динамо, едно и също е), което е отговорно за зареждането на акумулатора.
При него вариантите са два - или на четки или на блока за регулиране на напрежението искат ремонт.
Каквото и да е, важното е, когато изкараш колата от сервиза да имаш/искаш гаранция, че няма да имаш този проблем с тока, заради който си вкарала колата в сервиза иначе ще си искаш парите обратно, каквото и да са свършили по колата.
п.с. нищо не ти пречи да се пазариш и да им кажеш момчета криза е така и така дайте да измислим няква по-хубава цена.. пък жена си вкарай нещо женски чар ала-бала

Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 20:50
от dreadx
И аз имах подозрения към алтернатора, само потърси някой дето разбира да ти намери и другия проблем.
Моят алтернатор също се прецака покрай ужасната зима и по този повод поразгледах офертите из форума - алтернатор на старо е към 25-30 лв.
Междувременно отворих моя, оправих всички спойки, почистих всички контакти, сложих грес на единия лагер (до другия не ми се разглобяваше, а и нямах с какво да развия ремъчната шайба) и смених четките - струваха 5 лв.
edit: НАСКО е от Хасково - зареди хубаво акумулатора на зарядното и газ към него - много кадърен човек.
/няма как да обещавам от негово име, ама поне може да те насочи какво да направиш и по двата проблема, питай го/
п.с. лафа за Форд е - "Форд и циганин не боледуват! - умират внезапно" - Един колега си бракува Фиеста-та, заради прословутия проблем с делкото, дето на този двигател е по-така ниско, и като завали дъжд - ако има проблеми с херметизацията си до първата локва.
Всяка машина си има особености - това, че не са успели да му го оправят означава, че не е случил на майстори. Решението струва под 20 ст. (20 стотинки!)
А и повечето майстори не са толкова добри, просто ръчкат и оправят някои неща и хората са принудени да ходят някой друг да им прави колата, пък каквото стане. Също така някои са добри по механиката, но те няма да успеят да ти отстранят проблемите с ел.инсталацията. И не само с колите е така. И с компютрите и с телевизорите - с всичко, което изисква сервизна поддръжка. Преди няколко дена срещнах един приятел в една авто-морга (то за моята кола се оказа, че май трябва да си търся части по вторичните суровини, не по моргите) и ме почна: - Що си купи Фиеста, а не Гоуф-че - ето сега обикаляш да търсиш части. -- Ами колата е на 20 год., седяла е 2-3 год. на улицата без да я карат - всяка кола при това положение ще изисква някаква поддръжка. Просто като имаш проблем с Ескорта питай във форума да ти кажат колеги, които го знаят и които са го решили, а не поредните майстори да хващат наслуки и да ръчкат.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 21:12
от diesel1.6
Оплакването нали е от изтощаване на акумулатора докато колата е паркирана. Не знам дали през алтернатора може да се получи такова нещо, по-скоро не. Не ми се рови за схемата за да видя. Нямаше да зарежда най-малкото, и щеше да свети червената лампа.
Re: проблем с тока!!!
Публикувано: 20 мар 2012, 21:19
от dreadx
Не, тя е карала 100-тина км. предната вечер, след това е оставила колата и на сутринта - няма ток. Вероятно акумулаторът се е изтощил при карането, и се е доизтощил от проблема с инсталацията, дето харчи някакъв ток, и заради който си е купила нов акумулатор. Може онзи другия проблем пак да го има, но просто новия акумулатор да не се изхарчва за една нощ, ако е нормално зареден. На мен когато ми се прецака алтернаторът, не светеше червената лампа когато работи колата.